piątek, 5 stycznia 2024

Rake's Redemption - Chantal Fernando

 


Tytuł:
 Rake's Redemption
Seria:  Wind Dragons MC (Tom 4)
Autor: Chantal Fernando
Tłumaczenie:  Anna Nowosielska
Liczba stron: 307
Liczba rozdziałów: 34
Gatunek: Literatura obyczajowa, romans
Bohater:  Bailey, Rake
Narracja: Pierwszoosobowa
Wydawnictwo:  NieZwykłe Zaganicznie
Ocena: 10/10

Czwarty tom legendarnej serii motocyklowej!

Historia największego łobuza ze wszystkich bikerów!

Rake to największy kobieciarz w klubie Wind Dragons. Kocha kobiety i to ze wzajemnością. Im więcej niewiast w jego życiu, tym lepiej. Jednak niewiele osób wie, że Rake za fasadą bawidamka skrywa pewien sekret. Kiedyś kogoś kochał i wie, jaki smak ma prawdziwa miłość.

Serce Rake’a należało w przeszłości do Bailey. Jednak ich drogi bezpowrotnie się rozeszły. Mężczyzna uważa, że już nigdy nie zakocha się w żadnej kobiecie.

Jednak Bailey wraca. Po siedmiu latach ta dwójka ponownie się spotyka, a razem z ukochaną mężczyzny powracają stare tajemnice i wielkie pożądanie. Ale są rzeczy, których nie można wybaczyć nawet komuś, kogo darzyło się tak wielkim uczuciem.

Kiedy Bailey zaczyna grozić niebezpieczeństwo, być może Rake zmieni zdanie.
(Opis z Lubimy Czytać)

Długo przyszło mi czekać na tę serię. Oj, długo. Ale powrót po latach, to jak spotkanie przyjaciela, którego dawno nie widzimy. Było pięknie. Wręcz idealnie. Aż powróciły wspomnienia i przypomniałam sobie za co ja kocham tak tę serię. Cieszę się, że w końcu czwarty tom doczekał się wydania, bo naprawdę brakowało mi tego świata. Bohaterowie są tak wyraźni i skonstruowani w taki sposób, że nie ma szans - polubicie ich z miejsca, a pisząc tę opinię uśmiecham się do siebie na ich wspomnienie. Ten świat, bohaterowie... to coś niesamowitego i koniecznie musicie to przeżyć! Dodatkowym plusem jest to, że każdy tom opowiada o różnych bohaterach, więc można czytać oddzielnie, ale ja polecam zacząć od początku. Zakochacie się - gwarantuje!

Autorka w swojej książce postawiła tym razem na piękny motyw starej miłości, która w myśl powiedzenia: nie rdzewieje. Tak było i w tym przypadku. Ten żar, iskry między Bailey, a Rake, były wręcz namacalne. To co działo się, gdy ta dwójka przebywała blisko siebie... magia! Dlatego nie macie nawet co się zastanawiać. Książka dostępna jest na Legimi, więc śmiało sięgnijcie.

Historia o wybaczeniu, dawnej miłości, tajemnicach, drugich szansach i rozmowach, które są kluczem do sukcesu. Bez rozmowy nie można mówić o budowaniu czegokolwiek, a już na pewno nie związku. To coś co warto wziąć sobie do serca. 

Ja jestem totalnie zakochana w tej powieści. Rake skradł moje (kochliwe ;D) serce. Jeśli szukacie książki idealnej na długie, zimowe wieczory, to ta pozycja (jak i cała seria) jest dla was! Ja gorąco polecam!

We współpracy z NieZwykłe Zagranicznie

1 komentarz:

  1. Po takiej zachęcającej recenzji mam wielką ochotę na tę powieść.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger