piątek, 16 września 2016

Zgadnij cytat




Hejka!
W kolejnej odsłonie Zgadnij cytat witam na swoim blogu Olę K. z bloga Nieuleczalny książkoholizm. Jak tym razem poradziłyśmy sobie? Możecie zobaczyć  poniżej! :) 
 

J: Twoim pierwszym cytatem jest: „Prawda się nie liczy. Liczy się tylko to, w co wierzą ludzie.” 2 zdania bo są razem mają sens :D
A: ooo kurczę. Czytałam to? czy to nie jest Ugly love? 
J: Pewnie, że tak :D :D ale to nie Ugly :D :
A: może to GNW?
J: Nie :P to bardziej takie nie romansidło, a takie o grupach społecznych
A: ooo, czekaj, czekaj, chyba wiem - czy to nie jest moja wielka miłość - "Czerwona królowa"? i Maven czy jak mu tam było <3 w każdym razie ten, którego kocham <3
J: Dokładnie :D Punkciorek dla ciebie <3
:P
A: dziękuję <3to teraz ja, będzie prościutko! "Miłość to dziwka" (ja to mam szczęście do losowania...)
J: hahah noo :D ja wiem z czego to jest :D tylko czekaj muszę pomyśleć :D To nie będzie Maybe Someday ?
A: niestety, nie 

J: Ugry love? 
A: nie Colleen :)
J: czemu ja tak myślałam ? O.o
A: ale też młodzieżówka. podpowiedź?
J:  poproszę :D
A: jest to dzieło bardzo, bardzo płodnej w powieści autorki. wydana pod dwoma tytułami, pierwszy raz przeszła bez echa, a za drugim osiągnęła sukces dzięki ekranizacji
J: hm ... lubie ten cytat :D zostań jeśli kochasz?
A: tak! punkt dla Ciebie
Runda1: 1:1

J: o kurde xD znowu będą 2 :D "Kładzie dłonie na mojej pupie. Wzdrygam się i czuję przypływ paniki, ale on zaczyna całować mnie coraz mocniej."
A: Hopeless?
J: Nie :D
A: proszę, byłam pewna, że Hopeless. to może Pułapka uczuć?
J: nic Hoover :D mamy już faze xD
A: hahaha. CoHarts w końcu. Lato koloru wiśni?
J: Nie :D powiem ci że Hopeless było blisko tematyki ;p
A: kurczę... daj mi sekundkę pomyślę :) może Morze spokoju?
J: Nie :D podpowiedź?
A: Poproszę :D jeszcze mam dwa typy książek, inaczej pasuję
J: Więc książka autorki. Oboje ona i on mają ciężkie przeżycia. Ale gdyby nie mieli siebie nawzajem to było by kiepsko z nimi
A: Przypadki Callie i Kaydena?
J: Taaaak <3
A: zapomniałam, że to czytałam. "OK, bieliznę zobaczy najwcześniej po roku związku"
J: To będzie coś Hoover?
A: Nie xD
J: Nie było pytania xDD Morze spokoju ?
A: niestety nie :D
J: Proszę podpowiedź.
A: nie ma tu wątku traumatycznej przeszłości i nie dzieje się w Ameryce
J: Co bym nie pomyślała to w Amaeryce się dzieje
A: książka, która nie wyróżnia się właściwie niczym szczególnym, ale blogwerki ją pokochały
J: Nie mam bladego pojęcia :D kojarzę cytat ale nie wiem skąd jest
A: hm, to może jeszcze jedno: bardzo charakterystyczni, sarkastyczni bohaterowie, których coś łączyło w przeszłości i spotykają się po latach
J: Lato koloru wiśni! :D
Runda2: 2:2

J: "minęło kilka tygodni od dnia, kiedy Corbin nas nakrył" 
A: Ugry Love :D to teraz ja! "Powinienem sobie sprawić miotłę albo mopa"
J: hahahah xD ja wiem xD
A: <uwielbiam moje cytaty> to co to?
J: są boskie :D czekaj musze sie skupic xD pułapka uczuc ?
A: nie….
J: choinka :D
A: nie motylkuj :P nieme zupełnie nie w tą stronę
J: to znowu nie pamiętam xD
A: może zdanie wcześniej ci coś pomoże, chcesz?
J: czekaj bo ja wymyslilam xD sił trucizny ?
A: nie, nie!
J: czerwona krolowa ?
A: bardzo specyficzny narrator. żadna młodzieżówka, choć główna bohaterka jest młoda
J: nie mam pojecia xd
A: poprzednie zdanie to "Cholerna kosa"
J: złodziejka książek ?
A: tak! <3 brawo!
J: lii :D wiedzialam ze cos mi to mowi xd
Runda3: 3:3
J: "Czy wiesz że oboje zarezerwowali sobie bilety na samolot do ciebie używając karty kredytowej Grega?" :D
A: Colleen? 
J: nie ale blisko ;p
A: Morze spokoju?
J: nie :D
Powiem ci że tez specyficzna książka :D
A: hm, Pięćdziesiąt twarzy Greja
J: Jezus Maria xD nie xD ta książka będzie mieć na ciebie focha o porównanie :D 
em ... pisana w innej formie :D 
A: wybacz mi, książko! Love, Rosie? 
J: taaak! :D książka ci wybaczyła :D
A: i nagle cały cytat stał się jasny :) 
dam Ci dwa zdania, bo jedno nie ma snesu 
"Dawno temu zawarłam układ z Bogiem. Obiecałam mu wiarę, pod warunkiem, że pozwoli mi pospać dłużej w niedzielne poranki" 
J: Hoover? Morze spokoju!!!!! xD 
A: Nie i nie  
J: Akademia Wampirów :D
Runda 4: 4:4
J: hahah xDłiii :D 
Tata nauczył mnie stolarki, kiedy miałem osiem lat, po śmierci mamy i siostry. 
 A: Morze spokoju! nareszcie! tyle razy się przewijało
J: Taaak <3
A: "W miarę jak czytał, zakochiwałam się w nim tak, jakbym zapadała w sen: najpierw powoli, a potem nagle i całkowicie."
J: Hopeless <3
A: nieee. nic Collen xD
J: Jak to nie ?? O.o
A: przykro mi
J: ej nie wiem xd czytanie z Hopeless mi sie kojarzy tylko
·    A: jest to baardzo, bardzo bardzo popularna książka w której dużą rolę odgrwa inna książka
J: Cień wiatru?
A: to nie cień wiatru
J: To co to?
A: Rak i papierosy?
J: Gwiazd naszych wina!
A: <3
Runda 5: 5:5


Książki użyte w wyzwaniu!
 Dziękuję Oli, że poświęciła czas na te zabawę! :) No i zapraszam wszystkich do udziału, zasady są bajecznie proste :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger