sobota, 5 listopada 2016

Kreatywny Book TAG


Hejka moi kochani!
Dziś przychodzę do was z nominacją od Julki z bloga Bookblog. Ciekawi co to za TAG i jakie dałam odpowiedzi? :D Zaczynajmy więc:D

1. Książka, w której bohater/bohaterka ma kolorowe włosy.
Zawsze stanę przy tobie - Gayle Forman. Włosy w moim ulubionym kolorze, czy można chcieć czegoś więcej?
 
2. Książka, w której główny bohater/bohaterka potrafi śpiewać lub grać na jakimś instrumencie.
Powiem po prostu Maybe Someday - Colleen Hoover. Jest i Ridge, grający na gitarze i Sidney, śpiewająca i pisząca teksty. Cudo ♥
 
3. Książka, w której główny bohater/bohaterka się nie zakochuje.
Takowej książki to albo nie przeczytałam, albo nie wiem. Chociaż może Wayward Pines? W sumie on tam miał tylko żonę. A żonę kochał, a nie się w niej zakochiwał, więc ja sobie uznaję odpowiedź, a jak z wami? :D
 
4. Książka, która oparta jest na podstawie bajki lub baśni.
A może by tak Kopciuszek z kolekcji filmów Disneya? :D Trochę to takie no, bo równie dobrze mogłam walnąć tutaj samą bajkę, ale nic innego takiego nie czytałam więc stawiam na Kopciuszka :D
 
5. Książka, w której główny bohater/bohaterka jest buntownikiem.
Czerwona królowa - Victorii Aveyard i jej główna bohaterka Mare. Tak właśnie ona jest takim fajnym buntownikiem. W sumie w Szklanym Tronie - Sarah J. Maas też była buntowniczka, nasza kochana Cealena.
 
6. Książka, w której bohater/bohaterka ma dziwne imię. 
Prócz Cealeny nikt nie przychodzi mi do głowy O.o
 
7. Książka o skomplikowanym tytule.
Takiej to chyba nie wymyślę :D
 
8. Książka, która opowiada o kosmosie lub akcja dzieje się w nim.
W ramionach gwiazd. O rany co to była za podróż ♥ Chcem jeszcze raz! :D
 
9. Książka, po której postanowiłeś/postanowiłaś zmienić się na lepsze.
Na krawędzi nigdy - J.A.Redmerski zmieniło mnie o 180 stopni. I to właśnie dzięki niej chcę być lepsza.
 
10. Nominacje, jednak inne niż wszystkie. Liczba osób nominowanych do TAGu musi być wielokrotnością liczby dwa.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger