piątek, 18 listopada 2016

Pechowa Trzynastka



 No cześć książkowe potworki! ♥
Dziś przychodzę do Was z nominacją od Kitty :D Zajmiemy się pechową 13, która to ma na obecny cel stawia sobie ... 13 rzeczy których nienawidzę :D Oczywiście musiałam przeprowadzić selekcję bo tych rzeczy jest tysiące ;D Dlatego wybrałam takie, których nie widziałam u Kitty :D Tak więc prezentuje się moja topka xD
Baner pożyczony od Magii Słowa cudownej założycielki tej Pechowej Trzynastki, która dla mnie jest strzałem w dziesiątkę <3





1. Chamstwa
Wiele tłumaczyć nie trzeba. Jak się ktoś chamsko zachowuje mam ochotę być taka sama w stosunku do niej, ale czy to o to chodzi? No właśnie. Ale takie zachowanie idzie zauważyć nie tylko między znajomymi, wrogami, ale także w stosunku młodszy do starszego i na odwrót. MASAKRA!

2. Kłamstwa
Też chyba wiele tłumaczyć nie muszę. Kłamstwo i tak wyjdzie na jaw wcześniej czy później, a zostanie tylko  przykrość dla okłamywanego. Lepsza jest szczerość obojętnie jak bolesna, ale jest lepsza.

3. Tego, że szybko ufam innym i rzadko potrafię się postawić
No i właśnie dzięki tej mojej cudownej umiejętności trwałam 6 lat w g ... w gigantycznej patologi xD A potem dostałam za to solidnie po tyłku. Wiecie czego żałuję, że nie umiałam odejść w porę i straciłam najlepszy okres swojego życia.

4.  Obgadywania 
Kocham po prostu jak każdy wszystko ledwo zobaczy już komentuje. Jasne też czasem pozwalam sobie na plotki, ale tylko w tedy jak coś sprawdzę. No ale nie jest to tak bezczelne jak niektórzy ludzie, ze do ciebie są mili, a odwrócą się i tyłek obrobią. Najlepsze do tego są sąsiadki! które nic nie robią tylko obserwują jak monitoring xD

5. Pająków
Brzydzę się tych na cienkich nóżkach modelek, boję się panicznie każdego nawet najmniejszego i w ogóle są okropne!

6. Zacofania
No właśnie i tu sobie mogę epopeję strzelić, ale to nie ma sensu. Tradycje, tradycjami, co było dawniej to dawniej, ale teraz świat się zmienia wszystko idzie do przodu i na litość boską ludzie nawet ci starsi powinni też iść za tym duchem czasu. Ciąża przed ślubem może dawniej była czymś niewłaściwym, ale teraz to jest na porządku dziennym i nie mogę zrozumieć dlaczego dla innych to jest nic, a inni wręcz się burzą. Tak samo jak i to co sobie ktoś o nas pomyśli. No kurde żyjemy dla siebie nie dla innych nam ma być dobrze a nie sąsiadowi, który może nas obgada, oczerni albo Bóg wie co jeszcze tylko dlatego że jest nie tak jak ma  być. Dlatego lepiej żyć po swojemu i nikomu się nie podporządkowywać :D

7. Mleka
Nienawidzę jawnie mleka :D Nawet jako niemowlak piłam je kilka miesięcy potem na sam zapach mleka mnie odrzucało i nadal tak jest :D Okey mleko do naleśników, placków czy czegoś niech będzie tam go nie czuje, ale jak się gotuje, albo sprawdzam czy jest świeże to mnie mdli.

8. Wolnej jazdy samochodem
Ja przy 50 km/h czuję jakbym stała nie jechała. Mój tata jeździ szybko, mój facet jeszcze gorzej, a ja z moimi kilkoma konikami pod maską staram się za nimi nadążyć :D Kocham szybko jeździć i jak widzę jak inni na drodze 70 jadą 40 to mnie trzepie, a uwierzcie miałam parę takich przypadków xD (Kitty prawie na czasie do posta jak sobie o tym piszemy xD)

9. Ludzi udających, że mają rację, gdy jej na prawdę nie mają
No i tu mi się rozpisywać nie chce. Powiem tylko tyle, że jeśli się nie wie o czymś to lepiej z siebie debila nie robić. Albo przynajmniej wcześniej coś na wikikipedii o tym poczytać, ale wielkiego znawcy nie udawać bo się tylko tym sposobem ośmieszamy.

10. Wtrącania się w sprawy innych
Grr... a zrób to tak, a ja bym to zrobiła inaczej, a na tym się nie znasz. No i dobra. Po to żyję by się nauczyć, uczę się na błędach i mam do tego kurcze pieczone choinkowe prawo! Nie jesteśmy od razu alfą i omegą czy jeszcze jakimś profesorem w każdej dziedzinie, ale to jak ktoś nam "służy pomocą" czasem zakrawa na pierdzielnięcie go w łeb. Czasem pomoc jest nam potrzebna, ale nie można wytykać wszystkiego jako błędu no bez przesady. Ty składasz ubrania tak, twoja siostra/brat inaczej,a  rodzice widzą to inaczej, ale jeśli jest porządek to po jakiego grzyba się w to mieszać? Każdy ma inne pojęcie o czymś i każdy jest inny więc uszanujmy to.

11. Nieporządku
Lubię jak wszystko leży na swoim miejscu. Jasne czasem coś porozrzucam, albo jak robię tag to potem książki są dosłownie wszędzie, ale staram się to na bieżąco składać by mieć jak najwięcej wolnej przestrzeni. To mnie uspokaja ;D

12. Nie jasnych sytuacji
Robisz jedno, za chwile drugie ... hellow też mam uczucia i pasuje się jakoś też do nich ustosunkować! Dlaczego ludzie lubią sobie i innym komplikować życie nie wiem i nie rozumiem. Albo coś jest białe, albo czarne, po co to mieszać i robić komuś papkę z mózgu?

13. Olewania
Nie lubię jak jednego dnia jest dobrze, a na drugi dzień nawet słowem się nikt nie odezwie choć wcześniej było tyle obiecywania, że na pewno ta osoba to zrobi. Albo jak rozmawia się z kimś i po długiej epopei zdajesz sobie sprawę, że rozmówca cię nie słucha bo myśli co by na obiad zjadł. Szacunek, szacunek i jeszcze raz szacunek!

A tak poza rankingiem powiem wam, że nienawidzę Klaunów tych cyrkowych wariatów, którzy wyglądają jakby wypadli z horroru. Brr. Sam Winchester mój ty bliźniaku słodki ♥ (kto ogląda Supernatural?)
Tak oto wygląda moja pechowa 13. Może niektóre słowa są dosadne, może w niektórych punktach nie znalazłam dobrego zdania by to opisać, ale tak jest i nie będę z tym polemizować.
Napiszcie mi co was wkurza, doprowadza do szału i w ogóle sprawia, że macie ochotę komuś walnąć :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger