niedziela, 13 listopada 2016

Mini maratonowy TAG ksiązkowy v2


Cześć książkoholicy! :D
Zapewne pamiętacie Mini Maratonowy TAG książkowy. Jeśli nie odsyłam TUTAJ.   Czym on jest? Otóż na cudownej stronie na FB, którą założyła Kitty dziewczyny uczestniczące w życiu grupy wybierały dla siebie konkurencje. Ale musiały być zupełnie inne niż te w 1 edycji! Szaleństwo! ;D Ale szaleństwo dopiero się zacznie :D Pytania do łatwych nie należą, także trzymajcie kciuki! :D

Suomi dla Ola K. - bohater z zasadami  
Pierwsze pytanie i już problem? Oj Justyśka...  Hm... Dobra jedyne co mi do głowy wpadło to Miles z Ugly Love - Colleen Hoover. W końcu jego zachowanie w stosunku do Tate wynikało z wcześniej obranych sobie celów i tym starał się kierować. Nie zawsze udanie, no ale co zrobić.
Ola K. dla Suomi - bohaterka z obsesją na jakimś punkcie 
Oooo wiem! Kochana Kacey z Dziesięć płytkich oddechów. Normalnie dostawała szału, gdy ktoś dotknął jej ręki. Także tego.

Meredith dla Justyśka - fajna bohaterka-mama 
Ostatnio przeczytałam Ostatnie dni Królika i powiem wam, że Królik mamę miała zajebistą! Walczyła i nie chciała się poddać, a do tego była taką mamą, ale i przyjaciółką dla swoich dzieci. I to jej poczucie humoru. No genialna!
Justyśka dla Meredth - bohater nie bojący się nowych wyzwań  
 Ekhem znowu polegnę na swojej konkurencji xD Co jest ze mną nie tak?! :D Hm ... przecież nie może zabraknąć moich stałych odpowiedzi :D A więc ... Camryn z Na krawędzi nigdy, w ciągu jednego dnia postanawia zmienić swoje życie, pakuje się i rusza w nieznane.
KittyAilla dla Jellyfih - główny bohater jest studentem 
Jackson z Burzy Julie Cross. Nie pamiętam co on sobie tam studiuje, ale coś tam na pewno :D
Jellyfish dla KittyAilla - silna, twarda i harda bohaterka 
Nie mogę ci tego zrobić i do żadnej kobiety z romansidła cię nie porównam o! Ale Królika z Ostatnich dni Królika jest dla mnie taką bohaterką. Mimo raka i już ostatniej drogi jaką było hospicjum nie poddawała się tylko dzielnie walczyła. Walczyła o siebie, o córeczkę. Dla mnie to było piękne i tak właśnie widzę te kategorię! :D

Bookworm dla Patrycja ‘Pyciaaa’ - bohaterka, która odbywa podróż (w przenośni) 
Z okładki Wyśnione miejsca mogłabym zgadywać, że Waverly odbywa takową podróż. Ale, że jestem na samym początku książki, to za wiele nie mogę powiedzieć.
Patrycia ‘Pyciaaa’ dla Bookworm - książka, która wywołała w tobie niemożliwą do opanowania burzę emocji 
O rajku :D Tutaj to każda książka Hoover nadaje się idealnie. Zawsze było pełno napięcia, smutku, radości. Po prostu każda skrajna emocja pojawiła się wraz z czytaniem książek.
Miasto Książek dla Doomisia - książka idealna według ciebie 
Dobrze, zacznijmy od tego czym dla mnie jest książka idealna. Budzi mega dużo emocji, przenosi nas w inny świat, ma nie denerwujących bohaterów, akcja dzieje się sprawnie. Taką książką jest ... Hopeless - Colleen Hoover :D
 Doomisia dla Miasto Książek - książka z miastem, w którym chciałabyś się znaleźć 
O rany dzięki książkom odwiedziłam dużo miast, w których chciałabym być choćby przez chwilę. Dlatego myślę, że dla mnie idealna byłaby Na krawędzi nigdy - J.A. Redmerski, gdzie podróżowanie jest istotną częścią książki. To jest moje miejsce właśnie.

 Życie w książkach dla WiktoriaCzytaRazemZWami - dobra książka z motywem mitologii 
No i tu nie może zabraknąć Percy'ego Jacksona i Bogów Olimpijskich! Och tak, dzięki tej książce pokochałam mitologię i na prawdę uważam te książkę za coś niesamowitego. 
WiktoriaCzytaRazemZWami dla Życie w książkach - najlepszy klasyk, jaki czytałeś 
I teraz przeszukuję mózg w odpowiedzi na pytanie: "Czy ja jakiś klasyk przeczytałam w całości?!" xD Nienawidzę tego gatunku :( Ale może Cierpienia młodego Wertera? Były dość znośne i w miarę się to czytało.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger