poniedziałek, 19 lutego 2018

Recenzja Slammed & Slammed Book TAG



Tytuł: Slammed
Cykl: Slammed
Autor: Colleen Hoover
Bohater: Lake
Narracja: Pierwszoosobowa
Liczba stron: 282
Liczba rozdziałów: 21
Wydawnictwo: YA!

Ocena: 10/10


 Dziś będzie inaczej po całości! :D Zapraszam Was na krótką recenzję serii Slammed, znanej już wcześniej jako Pułapka uczuć. Teraz doczekaliśmy się nowych, słodkich okładek, ale czy treść zawarta na stronnicach jej kart jest tak samo słodka?


Kocham Colleen Hoover (co na pewno już wiecie xD), za jej lekki styl, niebanalne pomysły na historie i realność jaka bije z każdej powieści. Hoover nie boi się trudnych tematów, nie spłyca wydarzeń, ona po prostu czaruje za pomocą słów. Czytając Slammed ma się wrażenie jakby tam się było, jakby wydarzenia działy się z nami w roli głównej. To ogromny plus.
Wiecie, Lake nie ma łatwego życia, właśnie zmarł jej tata, a ona wraz z bratem i mamą przeprowadzają się. Każdemu dziecku ciężko jest zaakcpetować śmierć rodzica, a jeszcze przeprowadzka. To nie jest łatwe. Na szczęście poznaje Willa, który jest rodzicem dla swojego młodszego brata. Dzieci od razu się zaprzyjaźniają, a i między Lake i Willem tworzy się więź.
Julia jest cudowną matką, która ma wielki sekret, a gdy spada on na rodzinę, po prostu przytłacza nas smutek i ogromny żal.
Uwielbiam bohaterów, bo są realni, prawdziwi. Nie są sztuczni czy na siłę szczęśliwi. Każdy przeżywa swoje małe demony, każdy z czymś się zmaga. Dialogi między nimi są śmieszne, poważne, pełne zrozumienia.
Książki Colleen Hoover się połyka, przeżywa i długo pamięta. Ta została ze mną na kilka lat, teraz wracam do niej z ogromną sympatią. Myślę, że każdy z nas ma takie wydarzenie w głowie i sercu, które czeka na uleczenie. Ta książka może w tym pomóc. Nie mówię, że w 100% tak nigdy nie jest, ale pewne sprawy czasem łatwej przyjąć. Daje ona bowiem nadzieje, jest takim jasnym słoneczkiem. Myślę, że to dobra pozycja do zapoznania się z serią, lub odświeżenia ;D
No i te boskie okładki :D Są piękne, kolorowe, jednak skrywają w sobie smutek. Na szczęście dają nadzieję na lepsze jutro, które zawsze może być tak kolorowe. Tego Wam życzę ♥
Po więcej zapraszam tutaj: "Pułapka uczuć" - Colleen Hoover

A teraz zapraszam Was, na mój autorski TAG z wykorzystaniem twórczości Colleen Hoover :D





Tutaj na myśl przychodzi mi Kate zwana Promyczkiem, przez swoich przyjaciół. Dziewczyna miała tylko matkę, która nie zajmowała się swoimi dziećmi należycie. Dodatkowo Kate zmagała się z chorobą, nie chciała o niej mówić, by nikogo nie martwić. Była pełna optymizmu mimo trudów życia.



Dobra wiem, że podanie znów Promyczka to zło z mojej strony dlatego.... Matt z powieści Zanim zostaliśmy nieznajomymi - Renee Carlino jest dobrym przykładem. Matt przeprowadza się z Kalifornii do Nowego Jorku. Kocham Nowy Jork i zazdroszczę Mattowi ♥


Bohaterowie Dzień ostatnich szans - Robyn Schneider mimo młodego wieku są bardzo dojrzali. Zmagają się z poważną chorobą, a są pełni optymizmu, a z ich rozmów można na prawdę wiele wynieść.

Może to złe porównanie, ale myślę o związku Sabriny i Tuckera z książki Cel - Elle  Kennedy. Ich pierwsze spotkanie przypadło im do gustu i to bardzo. Później były wzloty i upadki, ale myślę, że tutaj pasują. 



Dla mnie tutaj 2 osoby, są cudownym przykładem. Pierwszy podałam Wam już wyżej w pytaniu, a teraz opowiem Wam  o drugim. Otóż Mia z Ostatnie dni Królika - Anna McPartlin. Jest silną kobietą, która za wszelką cenę chce utrzeć nosa rakowi i nie poddaje się tak łatwo.

 Moją książką będzie: Zanim zostaliśmy nieznajomymi - Renee Carlino, ponieważ właśnie ją czytam. Możecie wybrać ulubioną książkę, obecnie czytaną, lub taką którą macie pod ręką :D 
"Szukam koszulki" - cóż może szukam koszulki dla przyjaciółki? :D Taak, myślę, że jestem dobrą przyjaciółką :D



Oczywista oczywistość: Colleen Hoover :D  Ale również: Kim Holden, Corinne Michael, J.A. Redmerski - uwielbiam te panie. Są pełne pomysłów i zapewniają nam świetną rozrywkę oraz emocjonalne kace książkowe ♥


Hm... Przychodzi mi na myśl Trylogia Czasu - Kerstin Gier. Pewnie też zauważyliście, bo ostatnio ich pełno wszędzie.

Kurcze, no w połowie romansów tak jest :D Uwielbiam związek Sky i Holdera z książki Hopeless - Colleen Hoover :D Ale także Andrew i Camryn z Na krawędzi nigdy - J.A. Redmerski. Musicie koniecznie poznać te pary, bo są obłędne ♥


Kurcze, jedynie kto przychodzi mi na myśl to bohaterowie Celu - Elle Kennedy. Sabrina nie chciała związku, a Tucker chciał być z Sabriną, w końcu i ona się poddała. Więc myślę, że to ona przekroczyła swoją granicę i wyszła na tym dobrze.



W oceanie słów
Nieuleczalny Książkoholizm
Apteka Literacka
Przemyślenia Zaczytanej Belli
Zapoczytalna
Biblioteczka ciekawych książek
Oraz każdą fankę Colleen Hoover! :D

 Pytania dla nominowanych:
1. Will - bohater, który musi sobie radzić sam pomimo trudności
2. Lake - bohater, który przeprowadza się do innego miasta
3. Kiersten - dojrzały jak na swój wiek bohater
4. Kel i Clauder - bohaterowie, którzy od samego początku przypadają sobie do gustu
5. Julia - silna postać, która stawiła czoła chorobie
6.Eddie i Gavin, czyli czy jesteś dobrym przyjacielem (otwórz książkę na 100 stronie i przeczytaj pierwsze zdanie) ?
 7. Colleen Hoover - niesamowity autor, który potrafi zagrać na emocjach

8.  Nowe okładki - seria, która doczekała się nowych, lepszych okładek
9. Pułapka uczuć - uczucie, które z góry było skazane na sukces
10. Nieprzekraczalna granica - Bohater, który przekroczył pewne granice (swoim zachowaniem lub w miłości)
11. Ta dziewczyna - nominuj kilka osób


Możecie wykorzystać grafikę u siebie! :) 

43 komentarze:

  1. Ciekawy post :) Czytałam książki w pierwszym wydaniu - poprze nie polubiła twórczość autorki, choć teraz wydają mi się słabe patrząc na najnowsze tytuły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ♥
      Też właśnie czytałam w pierwszym wydaniu i w sumie uwielbiam je ;D

      Usuń
  2. Nie czytałam jeszcze żadnej książki Colleen Hoover, ale mam na nie coraz większą ochotę, zwłaszcza teraz kiedy zewsząd otaczają mnie tak pozytywne opinie. Planuję zacząć od "Maybe Someday" lub właśnie od "Slammed". Mam nadzieję, że książki te spodobają mi się i sprawią, że pokocham twórczość Colleen.
    Tagu nie czytam, bo często są w takich spoilery, a tych staram się unikać. Kiedy już będę po lekturze, to wrócę tutaj :D
    Świetny post i śliczny blog! Zostaję na dłużej ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytaj koniecznie! Ja zaczęłam od "Hopeless" i tak zostało, że sięgam po wszystkie książki autorki w ciemno. Dla mnie jest cudowna :D
      W sumie w tagu znajdziesz wszystko co i w pierwszym tomie, więc dużo spojlerów nie ma :)

      Usuń
  3. Książkę pochłonęłam w mgnieniu oka i jestem bardzo ciekawa dalszych losów bohaterów. Jako fanka Hoover czuję się zobowiązana do wykonania tagu :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Mam nadzieję, że mogę wykorzystać grafikę :)

      Usuń
    2. Cieszę się,że książka Ci się spodobała i zachęcam gorąco do kontynuowania serii :D
      Oczywiście, będzie mi bardzo miło jeśli wykonasz tag :D
      I pewnie, możesz wykorzystać grafikę ♥

      Usuń
  4. Bardzo ciekawa recenzja i tag również. Ja rownież jestem zamiłowanom fanką Colleen ❤️ Seria „Slammed” to złoto i diamenty 🙇🏽‍♀️ Gorąco pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że fanów Colleen jest az tyle <3
      Zgadzam się ♥

      Usuń
  5. Uwielbiam Colleen Hoover ale od serii "Pułapka uczuć" wolę "It ends with us" czy "Hopeless".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "It ends with us" dopiero przede mną, a "Hopeless" jest najcudowniejszą książką na swiecie :D

      Usuń
  6. Nie poznałam jak dotąd twórczości tej autorki, ale niedługo to zmienię i może wtedy też pożyczę sobie Twój tag. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie szybko to zmień! :D
      I jak najbardziej zapraszam do wykonania tagu, będzie mi miło ♥

      Usuń
  7. Kocham jej książki jestem w trakcie czytanie kolejnej i bardzo mi się podoba jej styl pisania :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że bohaterowie są realni i prawdziwi, też lubię takie pozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To ciepła, warta przeczytania seria. Bardzo miło ją wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam tę książkę jeszcze w starej wersji, ale już niedługo będę robić reread w tej nowej :D Ta historia jest cudowna <3
    Świetny tag! :D

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo mam własnie :D To cudowne móc sobie odświeżyć te książkę :D

      Usuń
  11. Pamiętam, że podobała mi się ta historia, ale raczej nie sięgnęłabym po nią ponownie. Już prędzej po Maybe Someday :) Przy trzeciej części już się trochę nudziłam. Ale teraz okładki są ładniejsze :D
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam w sumie każdą książkę autorki, 2 przede mną, a wiem, że się zakocham ;D
      Ta kobitka ma w sobie to coś :D

      Usuń
  12. Fajny tag, a do tego autorski. Nie mam siły robić kolejnego, bo trochę tego na blogu już jest i za chwilę skończy się tym, że będę się ciągle powtarzać. Gdyby nie to, to z pewnością bym zrobiła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam to skądś :D
      Ale jeśli będziesz mieć ochotę, to zapraszam do wykonania TAgu ;D

      Usuń
  13. Jaki super TAG i to zainspirowany panią Hoover. Właśnie jestem w trakcie czytania tej serii, więc jestem na świeżo. Uwielbiam bohaterów w jej książkach. Jak zwykle dużo Promyczka się pojawiło w twoich odpowiedziach!
    Nie ma to jak na kategorię Colleen Hoover odpowiedzieć jej samym nazwiskiem! :D
    Dziękuję za nominację!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ♥
      To koniecznie szybko go wykonuj i już się nie mogę doczekać Twojej opinii o książkach :D

      Usuń
  14. Kocham tę książkę całym sercem, to jedna z moich ulubionych na topie w twórczości Colleen. Mam do niej wielki sentyment. <3 I świetny TAG. <3

    potegaksiazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo ;D
      W sumie każdą uwielbiam ;D
      Dziękuje ☻

      Usuń
  15. Kochana to jest Pułapka uczuć tylko w innych słowach? Nie za bardzo rozumiem o co tu chodzi :D Ta seria chyba jako jedna mojej ukochanej pani Hoover mi się nie podobała więc jeśli to nowsza wersja tego samego to podziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to jest po prostu nowe wydanie "Pułapki uczuć" :)
      Szkoda, że Ci nie przypadła do gustu :(

      Usuń
  16. Nie czytałam tej serii i nie wiem czy się na nią skuszę.
    Obserwuję i wolnej chwili zapraszam do siebie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli się przekonasz do niej to polecam, bo warto :)

      Usuń
  17. Ej FOCH, taki mega. Pfff. Nie znoszę Hoover, ale TAG jest mega, a ja... nie mam nominacji? *chlip chlip*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie możesz mówić, że jej nie znosisz po jednej książce xDDD
      Ja cię przekonam do więcej czytania Hoover zobaczysz xDD
      Masz nominację, nie kłam xDDD

      Usuń
  18. Mam tę książkę już za sobą i jestem niezwykle zadowolona! Może nie była to historia wysokich lotów, ale mimo wszystko jestem bardzo zadowolona i na pewno będę czytać dalsze części :)


    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2018/02/odnalezcgobi-dionleonard.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! :) To czytaj dalej, powinno Ci się podobać :D

      Usuń
  19. Oryginalny pomysł z tagiem :) Większość par z odpowiedzi znam i zgadzam się :) A co do książki, to bardzo mi się podobała, chociaż wiele szczegółów nie pamiętam, bo czytałam ją dawno temu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ♥
      Rozumiem, ale dobrze że się podobała :D

      Usuń
  20. Uwielbiam Hoover tak jak Ty! A "Pułapka uczuć" jest niezwykła - mądra, romantyczna, rozluczulająca!
    Dziękuję za nomuinację! Ja z tagu nie znam żadnej pary :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż jedna ze Zboczuszków kocha Hoover jak ja ;D
      Musisz koniecznie poznać inne pary z tagu!:D

      Usuń
  21. Cudnie Ci to wyszło, ale już to chyba mówiłam :-D Ja też kocham Hoover ❤
    Dziękuję za nominację, kiedyś na pewno się pojawi :-D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger