piątek, 8 grudnia 2023

Kiedy słońce nie zachodzi - Aly Martinez


Tytuł: Kiedy słońce nie zachodzi

Seria: The Darknes Sunrise (Tom 2)

Autor: Aly Martinez 

Tłumaczenie

Gatunek: Literatura obyczajowa, romans 

Bohater/Bohaterka: Charlotte, Porter 

Narracja: Pierwszoosobowa 

Liczba stron: 291

Liczba rozdziałów: 22

Wydawnictwo: NieZwykłe Zagraniczne

Ocena: 10/10

Drugi tom niezwykle emocjonalnej historii!

Odkrycie, którego dokonała Charlotte, sprawiło, że jej świat na chwilę się zatrzymał.

Jej zaginiony syn się odnalazł, a jej wszystkie błagania zostały wysłuchane.

Jednak ta słodycz ma swoją cierpką stronę. Lucas ją zdradził. Od początku wiedział, gdzie znajduje się jej mały synek. Wiedział, że jest z jego żoną. Charlotte nigdy nie będzie potrafiła mu wybaczyć.

Ale serce nie chce słuchać. Serce już pokochało. Teraz trzeba zrobić wszystko, żeby przestało bić dla nieodpowiedniego mężczyzny. Może pomoże jej w tym biologiczny ojciec jej syna?

(Opis z Lubimy Czytać) 


Pierwszy tom zakończył się tak, że po prostu nie wiedziałam co że sobą zrobić. Mnóstwo pytań, a człowiek po zostawał nieświadomy, aż do teraz. Teraz w końcu mogłam poznać dalsze losy bohaterów. I muszę przyznać jestem usatysfakcjonowana po tym tomie. 

Jeśli myślałam, że pierwszy tom wywołał we mnie wiele emocji, tak tutaj zalała mnie ich dodatkowa fala. To cierpienie, ból jakie odczuwali bohaterowie, było nie do wyobrażenia. Choć jako matka wyczułam się w tę historię jeszcze bardziej. Tak bardzo było mi szkoda Charlotte i Petera. To tak cudowni ludzie, a tak bardzo skrzywdzeni przez los. Nie sposób było nie płakać przy tej pozycji. 

Zazdroszczę Wam, że tak historia jeszcze przed Wami. A może już ktoś się skusił? Dajcie koniecznie znać!  Ja jestem totalnie zakochana w tej książce i z całego serca wam ja polecam! 


Współpraca reklamowa z NieZwykłe Zagraniczne 


1 komentarz:

  1. Z przyjemnością sięgnę po tę pozycję, a raczej jej pierwszy tom. Myślę, że troszkę sobie zaspojlerowałam, ale raczej nie wpłynie to na moją radość z czytania :)
    TheBookMyFantasy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger