piątek, 23 lutego 2024

Córka gangstera. Prolog - Monika Magoska-Suchar

 

Jesteś cudem, Lucio. Myślę, że to dlatego masz ten dar. Kiedyś zmienisz za jego pomocą swoje życie!



Tytuł: Córka gangstera. Prolog. 

Seria:  Córka gangstera -(Tom 0.5)
Autor: Monika Magoska-Suchar
Tłumaczenie:  -
Liczba stron: 125
Liczba rozdziałów: 
Gatunek: Literatura obyczajowa, romans
Bohater: 
Narracja: Pierwszoosobowa
Wydawnictwo: 
Data premiery: 14.02.2024
Ocena: 10/10 

Wydawałoby się, że Lucia Scorazzi ma wszystko, o czym marzy każda piętnastolatka. Jest córką włoskiego premiera – Fabia Scorazziego (niegdyś Candeloro),mafijną księżniczką mieszkającą w pełnej luksusu i przepychu rezydencji, dziedziczką ogromnej fortuny. Może mieć wszystko, czego zapragnie... Ale czy na pewno?
Mało kto wie, że dziewczyna żyje w świecie ograniczonym przez obsesyjny strach jej ojca, który obawia się, że mógłby ją spotkać tragiczny los jego ukochanej żony, Chiary. Lucia nie może opuszczać rodzinnej posiadłości, a jej jedynymi towarzyszami są nauczyciele i służący. Z samotności zaczyna popadać w obłęd. Słyszy głosy i widzi rzeczy, które nie istnieją. Tak w każdym razie twierdzą osoby z jej otoczenia.
Największym marzeniem dziewczyny jest spędzenie tegorocznych świąt wraz z przybranym bratem, który od czterech lat przebywa za granicą, wypełniając gangsterskie zlecenia Fabia Scorazziego. Co się jednak wydarzy, gdy po jego powrocie okaże się, że wzbudza on w Lucii uczucia, które nie powinny ich łączyć, a co więcej – odwzajemnia je?
Poznaj wstęp do kontynuacji losów bohaterów bestsellerowej powieści Pasierbica gangstera.
Opowiadanie spodoba się wszystkim miłośniczkom romansów mafijnych oraz wątków age gap i zakazanej relacji.
(Opis z Lubimy Czytać) 

On był dużo starszy, dużo bardziej doświadczony, a ja... Ja byłam tylko głupim dzieckiem.

Powiedzieć, że uwielbiam cykl "Pasierbica gangstera" to nie powiedzieć nic. Ja jestem zauroczona tym światem, jaki wykreowała w nim Monia. Dlatego też byłam zachwycona, gdy się dowiedziałam, że autorka pracuje nad "Córka gangstera". ❤️ Nie czekając dłużej sięgnęłam po tę nowelkę, która ma 125 stron, więc idealnie by przeczytać ją na raz. A dzieje się tam tak wiele, że nie ma sensu dzielić lektury 💜

Motyw gangsterów, różnicy wieku i szczypty magii pozwoli nam spędzić jak najlepiej czas. Serce będzie biło szaleńczo i będziemy chcieć więcej i więcej. Jestem przekonana, że jeśli Czytaliście poprzednie książki z serii, to ta za władnie waszym sercem. A jeśli jeszcze nie znacie, to jest idealny moment by sięgnąć po nią. 

Ja jestem zakochana, zauroczona i ciągle mi mało. Chciałabym kolejnych tomów tej wciągającej historii, bo jest tego warta. Nie zdradzę wam tu już nic z fabuły, bo zepsuje frajdę z czytania, ale jeśli macie wolny wieczór wybierzcie właśnie te książkę do poczytania. Serdecznie wam polecam.
 
Znajdziecie ja na legimi, a czytając i wystawiając ocenkę i komentarz pomożecie autorce spełnić jej Marzenie! ❤️ Więc do dzieła! ❤️ 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger