poniedziałek, 26 lutego 2024

Żelazna córka - Julie Kagawa

- Ależ jestem pokręcona – wyszeptałam, padając na łóżko. Pęknięcia w suficie uśmiechnęły się do mnie szyderczo. – Co ja mam zrobić? – jęknęłam.

- Najlepiej rozpaczać w ciszy, żebym mógł zasnąć.


Tytuł: Żelazna córka 

Seria:  żelazny dwór (Tom 2) 
Autor: Julie Kagawa 
Tłumaczenie:  Joanna Lipińska 
Liczba stron: 380
Liczba rozdziałów: 23
Gatunek: Fantastyka 
Bohater: Meghan 
Narracja: Pierwszoosobowa
Wydawnictwo: Vesper 
Data premiery: 12.02.2024
Ocena: 10/10


Będąc w połowie elfem, a w połowie człowiekiem, Meghan Chase nigdy nie pasowała do otaczającego ją świata. Po pokonaniu Żelaznego Króla zostaje uwięziona przez królową w pałacu zimowych elfów. Kiedy wojna między Dworami Letnim a Zimowym wydaje się nieunikniona, Meghan zdaje sobie sprawę, że tak naprawdę zagrożenie czai się zupełnie gdzie indziej. To żelazne elfy, których istnienia świadoma jest tylko ona i jej ukochany, książę Mrocznego Dworu, zadecydują o losach krainy.

Nikt jednak nie chce wysłuchać ostrzeżeń dziewczyny, która została pozbawiona swoich mocy. O przetrwaniu w krainie Nigdynigdy zadecyduje wyłącznie jej spryt, bo przecież Megan nie może ufać nikomu... Powierzenie swego losu potencjalnemu zdrajcy może okazać się dla niej śmiertelnym niebezpieczeństwem. Żelazna determinacja Meghan nie potrafi jednak zagłuszyć zewu jej wciąż zbyt ludzkiego serca...

(Opis z Lubimy Czytać)

Wróg, którego się zna, jest zawsze lepszy od takiego, którego nie widzisz.


Co tutaj się wydarzyło! No ja zbieram szczękę z podłogi do tej pory. Ten tom był genialny! ❤️ 

Dawno tak świetnie się nie bawiłam czytając fantastykę. Jasne zdarzały się super książki, ale ta seria przeszła moje najśmielsze oczekiwania. No jestem po, prostu tak zafascynowana tą serią, że muszę dowiedzieć się co będzie dalej. 

Meghan znów zostaje wciągnięta w świat magii, tajemnic, konfliktów. Spotkamy starych przyjaciół, jak i nowe postaci. Kto okaże się sprzymierzeńcem, a kto wrogiem? Trzeba dowiedzieć się samemu. Ale powiem wam, że tu jest też wątek romantyczny, więc jeśli lubicie takie dodatki, to już w ogóle przepadniecie. Bardzo mi się to podobało, choć żal mi było zarówno Meghan jak i Asha i Puka w sumie też. To moje ulubione postaci tutaj 🥰 

Jeśli lubicie serię Okrutnego księcia czy Dworow Maas to koniecznie musicie sięgnąć po te książki. Gwarantuje wam, że się nie zawiedziecie. Naprawdę nie ma tu chwili na nudę, co chwilę coś się dzieje, jakieś magiczne stwory, niebezpieczeństwa no serce nie zwolni wam tępa, chyba że odłożycie książkę, ale uprzedzam jest to wręcz niewykonalne, bo akcja nie zwalnia i cały czas chcemy więcej, by wszystkiego się dowiedzieć. 

Pamiętajcie, by zacząć od pierwszego tomu bo wszystko idealnie i spójnie się że sobą łączy! ❤️


Współpraca reklamowa z Wydawnictwo Vesper 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger