środa, 7 lutego 2024

[PREMIEROWO] : W rękach mordercy - J. A. Redmerski

 Gdyby Victor odpowiedział inaczej, mimo tego  jak bardzo go kocham, odeszłabym i nie oglądała się za siebie. 




Tytuł: W rękach mordercy 
Seria:  W towarzystwie zabójców (Tom 6)
Autor: J.A.Redmerski
Tłumaczenie: Szymon Bolewicki
Liczba stron: 272
Liczba rozdziałów: 28
Gatunek: Kryminał, sensacja, thiller
Bohater: Victor, Izabel
Narracja: Pierwszoosbowa
Wydawnictwo:  NieZwykłe

Szósty tom legendarnej serii!

Nawet zawodowi mordercy potrzebują wakacji, a Victor Faust nie jest w tej kwestii wyjątkiem. Jednak dla niego to nie tylko okazja do relaksu, ale też szansa, żeby spędzić czas z Izabel. Mężczyzna w końcu będzie mógł wyznać jej prawdę i tym samym zrzucić ciężar ze swoich barków.

Ale dla niektórych ludzi wakacje to tylko marzenie, które nigdy się nie spełni.

Wkrótce Victor i Izabel zostają porwani i uwięzieni. Do mężczyzny szybko dociera, że tym razem będą potrzebować dużo szczęścia, żeby wyjść z tej sytuacji żywi.

Książka zawiera treści nieodpowiednie dla osób poniżej osiemnastego roku życia.

(Opis z Lubimy Czytać) 

Ocena własnego życia prowadzi do zmiany w życiu. 

Przyszło mi czekać długo na ten tom. Ale tak bardzo było warto! ❤️ To Seria, na którą warto czekać, która pochłania od pierwszego zdania i nie wypuści was póki nie wybrsmi ostatnie zdanie. A ono zwiastuje kolejny tom, na który mam nadzieję, że będziemy czekać krócej, bo ja musze się dowiedzieć co będzie dalej.

Ten tom to mieszkanka wielu emocji, wielu zwrotów akcji, szybszego bicia serca, by mało nie dostać zawału. Dzieje się tu tak dużo, że nie będziecie się nudzić ani przez chwilę. Gwarantuje wam to.

Tak cudownie było wrócić do świata Izabel, Victora i innych zabójców, za którymi zdarzyłam się stęsknić przez ostatni czas. Choć w tym tomie mało było mojego ulubionego Niklasa, nad czym ubolewam, ale za to nowe postaci równie mocno przypadły mi do gustu. Niewątpliwie jest to jedna z moich ulubionych serii. Ja jestem totalnie zakochana w tej części i serdecznie wam polecam. Ale zacznijcie od 1 tomu, bo to wszytsko ma sens, gdy czyta się po kolei. Polecam gorąco! ❤️


Współpraca reklamowa z NieZwykłe Zagraniczne 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger