poniedziałek, 17 sierpnia 2020

Beloved - Corinne Michaels


"Kochać" to czasownik. Podjęcie jakiegoś działania. [...] Każdy może wypowiedzieć te słowa, ale później musi ich dowieść.



Tytuł: Beloved
Seria:  Beloved (Tom 1)
Autor: Corrine Michaels
Tłumaczenie: Kinga Markiewicz
Liczba stron: 434
Liczba rozdziałów: 29
Gatunek: Literatura obyczajowa, romans
Bohater: Catherine
Narracja: Pierwszoosobowa 
Wydawnictwo: Szósty Zmysł
Data premiery: 15.07.2020

Ocena: 9/10


Bestsellerowa autorka Corinne Michaels powraca z nową powieścią z jej bestsellerowej serii „Salvation”.

Pokochaliście Consolation i Conviction? Beloved należy do tej samej serii i ponownie połamie wasze serca na miliony kawałków. Ale czy sklei je na nowo?

Niezapomniana historia dla tych czytelniczek, które cenią sobie książki wyjątkowo przesiąknięte emocjami, z czego słynie Corinne Michaels.

Mężczyźni są do bani.

Łamią ci serce. Odchodzą. Biorą ile chcą, aż w końcu nic nie zostaje. Szczerze mówiąc, nie mam zamiaru dłużej im na to pozwalać. A zatem najwyższa pora dać sobie z nimi spokój. Rzucę się w wir pracy, bo to jedyna rzecz, która jeszcze nigdy nie sprawiła mi zawodu.

Jackson ma inne plany. Nie zamierzam dać się oczarować jego idealnym ciałem, uroczym dołkiem w policzku, ani seksownym zarostem na twarzy. Jacksonowi Cole zdecydowanie można się oprzeć.

Kogo ja próbuję oszukać?

W końcu uda mu się mnie złamać. Czuję to. Udowodni po raz kolejny, że nikomu na mnie nie zależy.

„Michaels wznosi czytelnika na szczyty emocji, sprawiając, że tej książki nie zapomnisz” – Laurelin Paige, autorka bestsellerów „New York Times” i „USA Today”.

„Powiem szczerze, że ta książka rozwaliła mnie na kawałki. Muszę was ostrzec, że w ciągu sekund zostaniecie przez nią pochłonięci i tak zaangażujecie się w ten romans, że będziecie omdlewać, płakać i drżeć z emocji, przewracając kartki” – Whitney G., autorka bestsellerów „New York Times” i „USA Today”.

(Opis z Lubimy Czytać)

Szturmem wtargnął w moje życie. Dzięki niemu znowu poczułam, że żyję, zupełnie jakby zapalił we mnie jakiś przełącznik, a światło opromieniło wszystkie mroczne zakamarki. Wyostrza mi zmysły i napełnia nieskończoną ilością emocji - podnieceniem, strachem, humorem, wściekłością. Wstrząsa to mną do głębi i przeraża.

   Corinne Michaels jest jedną z moich ulubionych autorek. Jak wypadła w tej powieści? Zapraszam na opinię.

    Catherine porzucona przez ojca w dzieciństwie chce być kochana i wierzy, że tak jest. Do czasu, gdy nakrywa swojego narzeczonego w jednoznacznej sytuacji ze swoją jak dotąd myślała przyjaciółką. Na szczęście ma dwie przyjaciółki, które stawiają ją na nogi i nie pozwalają jej się smucić. Podczas jednego wypadu do restauracji Cat wpada na pewnego mężczyznę. Jednak szybko ucieka. Pech niestety jest nieodłącznym elementem życia Cat i musi walczyć o zlecenie jednej z firm z konkurencyjną branżą reklamową. Musi konkurować z Neilem - swoim byłym narzeczonym i swoją przyjaciółką, która ma pomóc zleceniodawcy podjąć decyzję. Dodatkowo Cat odkrywa, że jej przebiegły narzeczony ukradł jej prezentację. Wściekła dziewczyna czuje, że nie dostanie tego zlecenia. Jakie jest jej zdziwienie, gdy to do niej odzywa się firma. Spotkanie z szefem jest dla niej pełne niespodzianek, gdyż okazuje się nim, mężczyzna któremu wpadła na kolana w restauracji. Będąc jego podwładną nie chce angażować się uczuciowo, ale jak być obojętną na urok osobisty Jacksona? Jak potoczy się ich historia i czy mają szansę na szczęście? Musicie się przekonać sami. 

    Styl autorki jest lekki, czyta się szybko i przyjemnie. Nie mamy trudnych słów, czy rozwleczonych opisów. Dialogi są naturalne, nie wymuszone, a sceny 18+ są delikatne i są dodatkiem, nie przysłaniającym fabuły.
    Akcja toczy się swoim rytmem. Nic nie dzieje się za szybko, a wydarzenia zazębiają się ze sobą tworząc całość, w której się nie zgubimy.
    Okładka jest piękna, zmysłowa. W środku znajdziemy podział na rozdziały. Niestety w tekście jest kilka literówek, czy powtórzeń słów. Na szczęście nie jest tego dużo.

    Historia Catherine jest smutna, ponieważ kobieta przechodzi ciężkie chwile. Gdy ojciec ją zostawił, gdy była mała straciła jakąś część siebie. Straciła poczucie wartości i mimo iż chce być kochana, to nie tyle się boi, co wie, że i tak na końcu będzie cierpieć. Dlatego nie czerpie ze związków, a spodziewa się od razu czegoś strasznego i najgorszego.
    Poznając Jacksona zachowuje się z rezerwą, przecież to jej szef. Jednak z każdą rozmową, z każdym wspólnym dniem, przekonuje się, że jest to dobry człowiek, który ma swoje demony. Oboje zasługują na miłość. Choć ich związek nie jest łatwy i co chwilę los kładzie im kłody pod nogi.
    Dodatkowym plusem jest to, że Jackson mimo iż prowadzi firmę z kosmetykami, ma także firmę ochroniarską i jest byłym żołnierzem SEAL. To można powiedzieć dziwne połączenie, ale uwierzcie mi jest świetne!
    Końcówka zwaliła mnie z nóg i wprost nie mogę doczekać się drugiego tomu. Corinne Michaels jak zwykle mnie nie zawiodła. Dostałam wielką dawkę emocji, od śmiechu, poprzez łzy, a wszystko to w ponad 400 stronnicowej książce, która jest wprost piękna. Pokazuje nam, że miłość można spotkać wszędzie, tylko trzeba otworzyć oczy i serce. Nie wolno bać się, co przyniesie los, a czerpać z życia jak najwięcej, bo jest ono jedno i nie wiadomo, co może się wydarzyć.
    To idealna powieść na jeden wieczór. Serdecznie Wam polecam!

Nadzieja to coś, co mamy wszyscy. Często jest jedyną rzeczą, której możemy się uczepić, gdy świat wokół nas wali się w gruzy.

Za możliwość przeczytania dziękuję serdecznie Wydawnictwu

4 komentarze:

  1. Nie znam tej serii, ale mam w planach to zmienić. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się interesująco, więc może przeczytam :D

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o tej serii, ale jakoś nigdy się za nią nie zabrałam. Może w końcu czas to zrobić xd.
    pozdrawiam
    polecam-goodbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie czytałam, ale mam w planach. Lubię twórczość tej autorki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger