sobota, 26 grudnia 2020

Święta, święta i po... Poczytane: Świąteczny Book TAG

 


Hejka♥ 

Od wieków nie robiłam żadnego TAGu, więc nie mogło zabraknąć go w drugi dzień świąt! ♥ Zapraszam do czytania! ♥ Tag podpatrzyłam u Mira bell


Under the mistletoe - jaką fikcyjną postać chciałabyś pocałować pod jemiołą?

O jej, tylko jedną? Niezmiennie Andrew z "Na krawędzi nigdy". 

Dwanaście potraw - z jaką fikcyjną rodziną chętnie zjadłabyś kolację wigilijną?
A tutaj to wiem! Samantha i Nathaniel ze "Sto osiemdziesiąt stopni", albo z Amandą i Blakiem z "Ognistej sukienki". Jestem ciekawa jakby święta wypadły z tymi pociesznymi bohaterami.  

Opowieść wigilijna - jaką książkę z chęcią przeczytasz/przeczytałabyś podczas świąt?
W tym roku wyczytałam już wszystkie książki świąteczne. Ale jakbym miała wybierać, to z chęcią wróciłabym do niektórych opowiadań z "Podaruj mi miłość. 12 świątecznych opowiadań". 

Pierwsza gwiazdka - jaka książka wzbudziła w Tobie ciepłe, przyjemne odczucia?
W tym roku wiele było książek, na których wspomnienie uśmiecham się do tej pory. Jedną z nich była "Zmiana" od Jolanty Sad. Piękna historia ♥

Dekoracje Bożonarodzeniowe - która okładka książki jest Twoją ulubioną?
Mogłabym powiedzieć, że moja własna, ale to nie byłoby obiektywne haha :D Dla mnie mistrzynią okładek jest Marta Lisowska, która robi cuda i każda okładka jest cudowna. Moim faworytem jest na przykład książka "Grzeszni. Arogant" od Ana Rose.  

Świąteczna radość - jakie są Twoje ulubione świąteczne momenty lub wspomnienia z poprzednich Świąt?
Uwielbiam święta i tę całą otoczkę już nawet od początku grudnia. Uwielbiam piec pierniczki i ten zapach unoszący się po domu, strojenie drzewka (a mam ich kilka do ubrania) czy radość dzieciaków z odpakowywania prezentów, które sobie wymarzyły. Magia. 


Christmas Challenge - połącz jedną ze swoich ulubionych książek, z piosenką świąteczną i wyjaśnij, skąd taki matching!
Ulubioną moją książką od lat jest "Hopeless" i od razu do niej przyszło mi do głowy "Last Christmas". Jakoś tak pasuje mi do niej. 

Lista niegrzecznych - przedstaw fikcyjnego bohatera, który Twoim zdaniem zasłużył na rózgę!
Adam z "To ty mnie uwolnisz". Oj jemu to, by się nawet wiele więcej przydało niż rózga.

All I want for Christmas is you - podaj tytuł książki, która Twoim zdaniem powinna zostać bardziej doceniona.
"Amandine. Pragnienie miłości" od Anett Lievre. To cudowna, piękna i wzruszająca powieść, którą każdy powinien przeczytać. 
 
Dear Santa - podaj tytuł książki, która Twoim zdaniem powinna się znaleźć pośród prezentów nas wszystkich, ponieważ jest wyjątkowa i wyjaśnij dlaczego jest twoim wyborem!
Książki dziewczyn z Grupa Literacka Force. Każda z książek jest wyjątkowa, niektóre są zabawne, a jeszcze inne zmuszają do refleksji i pokazują trud życia. Jednak każdy znajdzie w nich coś dla siebie i to jest piękne. 


1 komentarz:

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger