środa, 12 maja 2021

Dziedziczka - K. N. Haner

 Słyszałam po drugiej stronie jego ciężki oddech i miałam wrażenie, że patrzy mi prosto w oczy. 




Tytuł: Dziedziczka 

Seria: Efekt Erica (Tom1)

Autor: K.N. Haner

Tłumaczenie: -

Gatunek: Literatura obyczajowa i romans

Bohater/Bohaterka: Megan, Eric 

Liczba stron: 188

Liczba rozdziałów: 6

Narracja: Pierwszoosobowa 

Wydawnictwo: Pink Book 

PREMIERA: 24  LUTY 2021


PIERWSZA CZĘŚĆ SAGI RODZINY DONELLÓW

Megan Donell ma wszystko: urodę, talent, kochających rodziców i gigantyczną fortunę. Jej rodzina jest jedną z najbogatszych w Nowym Jorku.

Mimo to Meg nie zachowuje się jak typowa miliarderka. Nie lubi luksusu i przepychu, chce do wszystkiego dojść sama i ciężko na to pracuje.

Kończy studia w najbardziej prestiżowej szkole kulinarnej na świecie, zamierza zostać szefem kuchni.

Nagle na jej drodze staje przystojny Erick Evans, który zmienia jej życie o 180 stopni.

I wszystko byłoby dobrze, gdyby Evans nie miał tylu tajemnic, a w jego spojrzeniu nie czaiłby się niepokojący mrok.

Czy Meg ulegnie jego urokowi?

(Opis z lubimy czytać) 


Nieobliczalny, władczy, tajemniczy, a jednocześnie namiętny, czuły, opiekuńczy



Zapraszam Was na krótką recenzje. Nie chcę Wam wiele zdradzać, a i to początek serii.  

Megan to dziewczyna przebojowa. Choć jej rodzina jest bogata i mogłaby żyć w tej chwale, woli sama wszystko osiągnąć. Jest dobrze zapowiadającą się kucharką. Pewnego dnia, podczas przygotowań ślubnych siostry, zdarza się wypadek, który odmieni życie dziewczyny o sto osiemdziesiąt stopni. A wszystko przez przystojnego Erica. Ale co z tego wyniknie?

Eric to wpływowy biznesmen. To mężczyzna świadomy tego, jak działa na kobiety. Gdy na jego drodze staje Megan, chce bliżej ją poznać. Ale czy dziewczyna da się mu pokręcić wokół palca?

Erica polubiłam juz od pierwszego przeczytania. To pewny siebie mężczyzna, który dostaje to czego chce. A Megan jest świetną bohaterką, która mnie nie wkurzyła swoim zachowaniem.

Pióro autorki jest mi dobrze znane i fajnie było przeczytać coś lekkiego. Ma lekki i przyjemny styl, więc przez książkę się płynie. Nie ma tu zbędnych opisów, dialogi są naturalne, a sceny 18 + zrobione że smakiem.

Akcja powieści toczy się swoim rytmem. Nie pędzi, ani się nie wlecze. Wszystko łączy się ze sobą w całość. 

Okładka jest urocza. W moim ulubionym kolorze i z Panem na okładce po prostu idealna. W środku mamy podział na rozdziały. 

To kolejna książka autorki, która bardzo mi się spodobała. Te mroczniejsze nie są dla mnie, ale te lekkie, już jak najbardziej tak!

Podobało mi się, że Megan choć bogata nie wywyższała się tym, nie brała z tego powodu profitów, a starała się być normalną, prostą dziewczyną, która naprawdę da się lubić. Może trochę nie zdarną, ale przy tym uroczą. Natomiast Eric, to mężczyzna, obok którego nie można przejść obojętnie. 

Podobała mi się również relacja bohaterów, która rozwijała się bardzo dynamicznie, ale zobaczymy jak potoczą się ich losy w dalszych tomach serii. 

Jestem pozytywnie nastawiona na całość. Ta część przypadła mi do gustu. Była tym czego oczekiwałam i się nie zawiodłam. Jeśli jeszcze się zastanawiacie czy warto, powiem wam że jak najbardziej! Zapowiada się fajna, lekka seria. Kolejny tom jeszcze przede mną, ale mam nadzieję, że na bieżąco uda mi się je nadrabiać. Polecam Wam serdecznie! ❤️


Pragnęłam spokoju i miłości, a nie wiecznych kłótni i awantur. 


1 komentarz:

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger