środa, 5 maja 2021

I znowu cię zobaczę - Agata Przybyłek

 

Pamiętaj, że szczęście jest mniej ulotne, kiedy przeżywa się je we dwójkę



Tytuł: I znowu cię zobaczę 

Seria:  Bądź przy mnie zawsze (Tom 9)
Autor: Agata Przybyłek
Tłumaczenie:  -
Liczba stron: 320
Liczba rozdziałów: -
Gatunek: Literatura obyczajowa, romans
Bohater:  Tamara, Paweł, Wiktor 
Narracja: Trzecioosobowa
Wydawnictwo:  Czwarta Strona
Data premiery: 23.03.2021
Ocena: 10/10


Agata Przybyłek przedstawia romantyczną historię, która z pewnością Was zaskoczy. „I znowu cię zobaczę” to wzruszająca opowieść o drugich szansach, wybaczaniu i potężnej sile miłości.
Gdy Tamara została sama z dziećmi, dwa lata zmagała się z żałobą po stracie męża, nim w końcu postanowiła na nowo otworzyć się na życie. Przystojny i szarmancki Wiktor niemal od razu skradł jej serce, lecz po kilku spotkaniach kobieta odkryła ze smutkiem, że więcej ich dzieli, niż łączy. Jednak mężczyzna nie daje za wygraną…
Niedaleko Tamary mieszka Paweł, który z przyjemnością wykonuje u sąsiadów drobne prace remontowe. Mężczyzna jakiś czas temu porzucił życie w mieście i kierowany porywem serca kupił dom na wsi. Zrozumiał, że kariera i praca, które kiedyś były dla niego najważniejsze, nie są celem w życiu. I tak poznaje Tamarę, a ta zaczyna darzyć go sympatią. Paweł czuje się zobowiązany, by chronić samotną kobietę i jej rodzinę, tylko czy zbierze się na odwagę, by wyznać im całą prawdę o sobie?
Tamara wkrótce przekona się, czy był jej w życiu pisany tylko jeden ukochany mężczyzna. Czy można dwa razy oddać komuś serce?
(Opis z Lubimy czytać) 


Pewnych rzeczy nie powinno się przeciągać. Dawanie komuś złudnej nadziei nigdy nie jest uczciwe. 

Tamara to samotna matka dwójki uroczych dzieci. Jej mąż zginął w nieszczęśliwym wypadku podczas remontu domu. Kobieta ma jednak oparcie w swojej mamie, która mieszka kilka domów od niej. To ona jest jej najlepszą przyjaciółką, to dzięki niej kobieta pozbierała się po śmierci ukochanego. Gdy Tamara wybiera się na pierwszą randkę z Wiktorem nie przeczuwa jakim człowiekiem jest mężczyzna. Ma zamiar dać sobie spokój z randkowaniem i skupić się na dzieciach. Pewnego dnia do jej domu trafia Paweł, który układa kostkę na podjeździe kobiety. Od słowa do słowa coś zaczyna między nimi iskrzyc, ale czy mają szansę na szczęśliwy związek? Kim okaże się Paweł? I czy Wiktor ma jednak u niej szansę?

Bohaterowie są różnorodni. Ale każdego (z wyjątkiem Wiktora) polubiłam. Byli dobrze przemyślani, wykreowani w taki swojski sposób. Byli ludzmi jakich możemy spotkać na codzień w swoim życiu i to mi się bardzo podobało.

Styl autorki jest lekki, przyjemny. Książkę czytało się szybko. I mimo narracji  trzeciej osoby zorientowałam się dopiero w połowie, co znaczy że była to świetnie napisana książka. Bo jak wiecie mnie trzecia osoba trochę nie pasuje 🙈

Akcja toczy się swoim rytmem, które nie pędzi ani się nie wlecze. Wszystko łączy się ze sobą w całość, więc nie pogubimy się w wydarzeniach.

Okładka jest ładna i pasuje do reszty tomów. W środku znajdziemy podział na części pisane z perspektywy Tamary, ale także i Pawła czy Wiktora.

Powiem Wam, że książka naprawdę przypadła mi do gustu. Czytałam z zapartym tchem, a pod koniec serce mało mi się nie zatrzymało. Zakończenie również mnie zaskoczyło pozytywnie choć pozostawiło z pytaniami. 

Historia Tamary jest prosta. Smutna, ale w tym wszystkim taka realna. To nie przerysowana, cukierkowa powieść. Jednak myślę, że każdy z nas potrzebuje takiej historii , by docenić to co ma w życiu. Kobieta wiele przeszła, a tajemnica Pawła naprawdę była dla niej czymś strasznym.

Podobało mi się jak autorka poprowadziła tę historię. Pokazała nam, że nie każdy kto wygląda dobrze, ma pieniądze i pozycje jest dobry i lojalny. Ze każdy zasługuje na miłość nie ważne po jakich jest przejściach. To piękna, wzruszająca i do bólu prawdziwa historia, która może się wam spodobać. Warto dać jej szanse. Fajne w tej serii jest to, że każdy domek opowiada o kimś innym i można czytać który się chce w danej chwili. Ja muszę nadrobić poprzednie, ale w tym jestem zakochana! ❤️ Śmiało mogę powiedzieć, że to mój ulubiony domek. Choć przeczytałam tylko dwa 🙈 polecam Wam serdecznie! ❤️



Dziękuję wydawnictwu za możliwość przeczytania. 

1 komentarz:

  1. Niestety ubolewam nad tym, że jeszcze nie rozpoczęłam czytania tej serii.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger