piątek, 8 października 2021

Niebezpieczny facet - Kristen Ashley

 Rok temu zrezygnował z prawa dotykania mnie. Mówienia, żebym pojechała do domu. Z głaskania mojego cholernego psa. Może z tym ostatnim przesadziłam, ale tak się w tej chwili czułam.



Tytuł
: Niebezpieczny facet 

Seria: Rock Chick (tom 6)

Autor: Kristen Ashley 

Tłumaczenie: Ewa Skórska 

Liczba stron: 500

Liczba rozdziałów: 28

Gatunek: Literatura obyczajowa, romans

Bohater: Stella, Mack, Jet, Eric, Hank... 

Narracja: Pierwszoosobowa/Trzecioosobowa 

Wydawnictwo: Muza

Data premiery: 25. 08.2021

Ocena: 10/10

Stella jest wokalistką i gitarzystką „The Blue Moon Gypsies”. Jest też dziewczyną Maca – a raczej była, bo chłopak porzucił ją po zaledwie pięciu miesiącach znajomości. Kiedy jednak Stelli grozi poważne niebezpieczeństwo, a nawet utrata życia, Mac staje na wysokości zadania. Nie zamierza przyglądać się bezczynnie, jak ktoś próbuje zamordować jego byłą ukochaną i wpędzić w poważne tarapaty jej koleżanki z zespołu. W głębi duszy wciąż uważa ją za swoją dziewczynę – niestety jego wrogowie też o tym wiedzą…

(Opis z Lubimy Czytać) 

Patrzyłem na to, wszyscy patrzyliśmy i buło jasne, że on chce złożyć ci świąt u stóp. Musiałas go jedynie wpuścić do swojego życia. To się nie stało.


Styl autorki jest przyjemny. Mimo iż Narracja się zmienia (dziewczyny mają Pierwszoosobową, a chłopaki Trzecioosobową), to nie odczułam tego aż tak bardzo. Nie ma zbędnych opisów, myśli  Stelli sprawiają, że człowiek parska śmiechem ,dialogi są naturalne, nie wymuszone, a sceny 18+ są tak urocze, że chce się je czytać. 

Akcja nie pędzi. Toczy się swoim rytmem, gdzie poznajemy wszystkie szczegóły i bohaterów. Nie zgubimy się w wydarzeniach, bo zazębiają się że sobą tworząc całość. 

Okładka jest ładna. Pan przyciąga spojrzenie. W środku mamy podział na rozdziały nie tylko z perspektywy Stelli czy Maca, ale także ich przyjaciół, co daje nam szerszy obraz i podobało mi się to. 

Stella po rozstaniu z Macem jest rozbita. Nadal coś do niego czuję, choć minęło wiele miesięcy od ich rozstania. Gdy pewnej nocy otrzymuje telefon od Buzza, chłopaka z zespołu, w którym jest wokalistką i gitarzystką,nie waha się ani chwili, tylko zabiera psa i jadą na miejsce. Tam okazuje się, że jej dobra koleżanka zostala zamordowana, a do niej samej ktoś strzela. Wraz z Macem jedzie do kryjówki. Nie rozumie dlaczego ktoś do niej strzelał, skoro z chłopakiem nic ją nie łączy. Ale stara miłość nie rdzewieje i Mac liczy, że może uda mu się na nowo odzyskać dziewczynę. 

Mac to detektyw, który wraz z kilkonastoma osobami próbuje rozpracować Sida. Niebezpiecznego przestępcę który uwzial się na dziewczyny całej firmy. Jest zabójczo przystojny, ale nie brak mu demonów, które zjadają go od środka. Czy uda mu się zapewnić bezpieczeństwo Stelli i ją odzyskać? 

To moje pierwsze spotkanie z twórczością autorki. Książki te kusiły mnie już od dawna, a dzięki współpracy z wydawnictwem udało mi się nadrobić choć trochę. Jest to szósty tom serii. Tak, uwielbiam czytać od tyłu. Ale to w niczym mi nie przeszkadzało i pragnę poznać poprzednie tomy. Nie wiem czy historia Stelli i Maca jest gdzieś wcześniej nakreślona, ale bardzo mi się ona spodobała. 

Podobało mi się, że Stella z jednej strony była twarda, starała się żyć bez Maca, a z drugiej kochała go jak szalona i ciągnęło ją do niego. Nie wkurzała mnie tym. Jej przemyślenia zostawiały, że nadal się uśmiecham na ich wspomnienie. Naprawdę Bohaterka, którą pokochałam. Maca zresztą też. W sumie nie było bohatera którego bym nie pokochała! Dawno już tak nie miałam. 

To książka z gatunku tych, które po skończonej lekturze się tuli. Po prostu nie mogłam się z nimi rozstać. Jest to grubasek, ale i tak przeczytałam go niemal natychmiast. To świetna, wciągająca, elektryzująca i fantastyczna książka, która nie da o sobie zapomnieć, która wciąga do swojego świata i sprawi, że będziecie chcieć więcej. Czekam na kolejne książki autorki, a gdzies w międzyczasie będę starała się nadrobić poprzednie. Może się uda. Polecam Wam całym serduszkiem! 


Za możliwość przeczytania dziękuję serdecznie wydawnictwu 

1 komentarz:

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger