poniedziałek, 4 października 2021

Wykradziona mafii - Nina Nirali

 Po raz pierwszy od wielu miesięcy zapragnąłem się znów komuś podobać.




Tytuł
: Wykradziona mafii. Opowiadanie erotyczne 

Seria: - 

Autor: Nina Nirali 

Tłumaczenie: - 

Liczba stron: 27

Liczba rozdziałów: - 

Gatunek: Literatura obyczajowa, romans

Bohater

Narracja: Pierwszoosobowa 

Wydawnictwo: Saga Egmont 

Data premiery: 17. 09.2021

Ocena: 9/10

Iwo jest samotnym, introwertycznym artystą. Lia to zwyczajna dziewczyna, która przez marzenie o prawdziwym uczuciu wpadła w sidła mafii. Kiedy ich drogi przypadkiem się krzyżują, młody mężczyzna ani przez chwilę nie waha się jej pomóc. Stroniący dotąd od kobiet Iwo z dnia na dzień musi się opierać coraz większej pokusie. 

(Opis z Lubimy Czytać) 


Ta historia to opowiadanie, więc jest króciutka. Moja recenzja też taka będzie, by nie zdradzić za wiele, a żeby was zaciekawić. 

Ja uwielbiam książki  Niny. Jak tylko zobaczyłam tę okładkę, wiedziałam, że muszę ją przeczytać. A dodatkowo premiera była w moje urodziny, więc już w ogóle. Przeczytałam to w momencie. No 27 stron, można pochłonąć na raz. Ale do tego fajnie rozwinięta akcja, gdzie nie było miejsca na nudę, pozwoliła nam wejść na chwilę do brutalnego świata mafii, pozyskiwaniu kobiet w internecie i wykorzystywania ich seksualnie w celu zarobkowym. 

Myślę, że jest to problem, który nie jest wyssany z palca. Jest autentyczny, prawdziwy i może spotkać każdego z nas. Nina w swoim krótkim opowiadania zawarła wiele emocji. Strach, ale i ulga przeplatały się ze sobą. Pokazała nam, że są na świecie dobrzy ludzie, którzy mogą choć jedno istnienie uratować i że ta istota zasługuje na szczęście. Ale czy tak w przypadku bohaterki będzie? Tego musicie się dowiedzieć sami. 

Jestem pozytywnie zaskoczona tą historią i żałuję ogromnie, że nie jest to pełnowymiarową powieść, bo z radością poczytałabym jeszcze o Ivo i Lii. To fajna, lekka powieść na jeden raz. 

Dostępna jest między innymi na: LitRes, Empik czy Virtualo, więc śmiało możecie się tam udać i za niewielkie pieniążki zakupić to opowiadanko. Jest tego warte. Mi się podobało i myślę, że fanką mafijnych klimatów też przypadnie do gustu. 





2 komentarze:

  1. Wolę pełnowymiarowe powieści, niemniej jednak lubię historie romansowo mafijne, dlatego z czystej ciekawości chętnie poznam powyższe opowiadanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię książki tej autorki, ale raczej tematycznie ta do mnie nie trafi.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger