środa, 25 stycznia 2023

Miłość seria Twisted - Ana Huang


 Tytuł: Miłość

Seria: Twisted (Tom 1)
Autor: Ana Huang
Tłumaczenie: Emilia Skowrońska
Gatunek: Literatura obyczajowa, romans 
Bohater/Bohaterka: Ava, Alex
Narracja: Pierwszoosobowa
Liczba stron: 397
Liczba rozdziałów: 43
Wydawnictwo: Bezwstydna
Ocena: 10/10
Premiera: 11.01.2023

On ma serce z lodu, ale dla niej… mógłby spalić cały świat.

Alex Volkov to diabeł ukryty pod maską anioła. Dręczy go klątwa przeszłości, od której nie może uciec. Napędzany tragedią oraz bezwzględnymi dążeniami do sukcesu i zemsty, nie pozwala sobie na to, by zawładnęła nim miłość.

Gdy zostaje zmuszony do zaopiekowania się siostrą swojego najlepszego przyjaciela, rodzą się w nim nieznane dotąd uczucia. Wewnętrzny lód jego serca:
pęka,
topnieje,
płonie ogniem, który może strawić znany mu świat.
***
Ava Chen jest wolną duszą nękaną przez koszmary z dzieciństwa, którego nie pamięta.
Pomimo trudnej przeszłości nigdy nie przestała dostrzegać piękna świata… nawet w spowitym lodową powłoką sercu mężczyzny, którego nie powinna pożądać.

Najlepszego przyjaciela jej brata.

Jej sąsiada.

Jej wybawienia i zguby.

Ich miłość nigdy nie może się wydarzyć – ale jeśli się wydarzy, może ujawnić sekrety, które zniszczą nie tylko ich oboje, ale i… wszystko, co dla nich ważne.
(Opis z Lubimy Czytać)

Ava to młoda dziewczyna, której pasją jest fotografia. Do tego jest spokojna, ale ma przyjaciółki, które są prawdziwymi wariatkami. No polubiłam je wszystkie! Niestety choć ma kochającego brata, to z ojcem nie dogaduje się najlepiej, dlatego to brat troszczy się o nią jak może i gdy musi wyjechać, to powierza jej bezpieczeństwo swojemu najlepszemu przyjacielowi.

Alex to chłopak, który w swoim życiu przeżył brutalną śmierć rodziców. Teraz jego życiowym celem jest zemsta. Chłopak jest również uzdolniony i mimo młodego wieku dorobił się sporej sumy pieniędzy. Gdy nadarza się okazja zamieszkania bliżej swojego celu, godzi się na to. Nie wie tylko, że siostra jego przyjaciela, choć początkowo nie w jego typie, może mu poważnie utrudnić skupienie się. 

Zacznę dziś od końca, czyli od okładki, bo ona tutaj zasługuje na pierwsze miejsce. No jest po prostu genialna. Jej struktura jest taka chropowata, a jednocześnie przyjemna w dotyku. No po prostu cudeńko. W środku mamy podział na rozdziały z perspektywy obojga bohaterów, więc poznajemy ich dokładnie.

Styl autorki bardzo przypadł mi do gustu. Pisze lekko, przyjemnie. Nie ma tu trudnych słów, zbędnych opisów, a dialogi są naturalne, nie wymuszone. 

Akcja jest płynna. Nie pędzi, ani się nie wlecze. Nie zgubimy się w wydarzeniach, bo idealnie łączą się ze sobą w spójną całość. 

Czytając tę książkę, czułam się jak kilka lat temu, gdy czytałam serię "Lato koloru wiśni". Taka sama ekscytacja i radość w serduszku, że czytam coś tak świetnego. Naprawdę bawiłam się przy niej wyśmienicie. Alex i Ava zostali moimi nowymi ulubionymi książkowymi przyjaciółmi. Alexa nawet zakwalifikowałabym do haremu. No cóż, nowy rok, to i świeża lista książkowych mężów. Ale naprawdę, to coś co w ciemno możecie brać. 

Alex to taki  chłopak, który sporo w  życiu przeszedł, a jego jedynym celem jest zemsta. Zostanie bliskim sąsiadem Avy, sprawia, że może zająć się swoim życiowym celem, a to że Ava jest piękną kobietą tylko działa na jej korzyść. Ani Ava, ani Alex nie mieli łatwego życia. Najlepsze lata, takie jak dzieciństwo są dla nich czymś strasznym. Jakich prawd się dowiedzą i  czy wszystko jest czarno białe?  Jak potoczą się losy tej dwójki musicie sami się dowiedzieć. 

Ja zakochałam się w tej książce od pierwszego zdania. Byłam bardzo ciekawa jak ona się skończy. Mocno im kibicowałam i współczułam, a jednocześnie nie dało się ich nie pokochać. Choć domyśliłam się tutaj kilku rzeczy to i tak było mi tak cholernie smutno, że takie rzeczy ich spotkały. 

Jeśli szukacie książki, która wciągnie was bez reszty, przy której uśmiechniecie się, ale i łezka się w oku zakręci, a przy tym zakochacie się w bohaterach, to koniecznie sięgnijcie. Ta książka to hit tiktoka i ja się nie dziwię. Mnie samą porwała i liczę, że kolejny tom szybko się ukaże w Polsce. W radarze Bezwstydnej dostała wysoką notę, więc jest to pikantna, ale nie przesadzona lektura. Zachęcam Was gorąco do sięgnięcia po nią! 

[Współpraca reklamowa z Bezwstydna]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger