piątek, 10 lutego 2023

Diabeł z Hollywood - Elizabeth O'Roark

  


Tytuł: Diabeł z Hollywood 

Seria: Nie taki diabeł straszny (Tom 1)
Autor: Elizabeth O'Roark
Tłumaczenie: Karolina Bochenek
Gatunek: Literatura obyczajowa,romans 
Bohater/Bohaterka: Tali, Hayes
Narracja: Pierwszoosobowa
Liczba stron: 360
Liczba rozdziałów: 48
Wydawnictwo: Niegrzeczne Książki
Ocena: 9/10
Premiera: 18.01.2023

Może i nie jest diabłem, ale praca z nim przez sześć tygodni wydaje się piekłem na ziemi.

Hayes Flynn jest aroganckim gburem znanym z zamiłowania do szkockiej i sposobu, w jaki rozprzestrzenia swój brytyjski „urok” w całym Hollywood, nigdy dwa razy z tą samą kobietą.

Jest przy tym ostatnią osobą, dla której Tali chciałaby pracować, ale dobrze płaci, a w dodatku ma twarz, od której nawet ona nie może oderwać wzroku. Im więcej czasu spędzają razem, tym trudniej jest go nienawidzić.

Okazuje się bowiem, że pod tą zadowoloną z siebie powierzchownością kryje się serce, którego nie chce pokazać – takie, które zostało złamane dekadę wcześniej.

Tali chciałaby je dla niego posklejać, zanim będzie musiała odejść… Ale jak to zrobić, żeby przy okazji nie złamać swojego?
(Opis z Lubimy Czytać)

Autorka pisze lekko, przyjemnie, nie ma zbędnych opisów, a dialogi są naturalne. Spodziewałam się za to więcej scen 18+,ale cieszę się w sumie, że nie było ich znów tak wiele, a jak były to były zrobione że smakiem. 

Akcja toczy się swoim rytmem, które nie pędzi, ani się nie wlecze, wszystko łączy się ze sobą w spójną całość, więc nie zgubimy się w wydarzeniach. 

Okładka również mi się podoba. W środku mamy podział na rozdziały, które nie są długie. 

Jakie to było cudne! 
Miałam do czynienia już z piórem autorki i bardzo mi się podobało. Tym razem również  zostałam oczarowana. Autorka postawiła tutaj na lekarza medycyny estetycznej i jego asystentkę. Tymczasową, bo poprzednik miał pewne sprawy do załatwienia i na 6 tygodni znalazł zastępstwo. 

Hayes to chłopak, który ciężką pracą doszedł do tego gdzie jest. Po drodze nie miał zbyt kolorowo dlatego teraz oddaje się pracy i jednonocnym numerkom. Tali natomiast odkłada każdy grosz, a w jej rodzinie nie jest zbyt dobrze po śmierci ojca. 

Ta dwójka na początku traktuje się z dystansem. Ale z biegiem wydarzeń zbliżają się do siebie, poznają lepiej przez co można powiedzieć rozumieją się i swoje zachowanie. 
Bardzo podobał mi się tutaj motyw, który napisała dla nas Elizabeth. Czekam na 2 tom z ogromną niecierpliwością. Wiele razy się uśmiechnęłam, a serce zabiło mi szybciej. Jest to idealna lektura na zbliżające się walentynki. Polecam Wam gorąco! 





Książka dostępna w Księgarni TaniaKsiazka.pl "Diabeł z Hollywood

Książkę znajdziecie w Księgarni TaniaKsiążka.pl w kategorii Literatura obyczajowa





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger