piątek, 14 kwietnia 2023

Fragile Heart - Mona Kasten

 Lęk przed po­raż­ką jest w po­rząd­ku do­pó­ty, do­pó­ki nie dyk­tu­je ci, jak masz żyć.


Tytuł: Fragile Heart

Seria: Scarlett Luck (Tom 2)
Autor: Mona Kasten
Tłumaczenie: 
Gatunek: Literatura obyczajowa, romans 
Bohater/Bohaterka: 
Narracja: Pierwszoosobowa
Liczba stron: 464
Liczba rozdziałów: 
Wydawnictwo: Jaguar
Ocena: 8/10
Premiera: 22.03.2023

Minęły trzy miesiące, odkąd Adam zerwał wszelki kontakt z Rosie. Słowa z jego pożegnalnego listu wciąż przelatują jej przez głowę, serce boli tak samo jak pierwszego dnia. Tęskni za głębokimi rozmowami, które z nim prowadziła i za bliskością, którą z nim czuła, nawet gdy był tysiące kilometrów stąd. Jej internetowy program radiowy przynajmniej trochę rozprasza Rosie, a ona niestrudzenie pracuje, aby przywrócić go na właściwe tory po klęsce wywiadu ze Scarlet Luck. Ale kiedy zaczyna wierzyć, że w końcu może zapomnieć o Adamie, ten ponownie kontaktuje się z Rosie – i nagle wszystkie uczucia, nadzieje i marzenia, które tak bardzo starała się stłumić, powracają.
(Opis z Lubimy Czytać) 

Po­ca­łu­nek z Rosie był wła­śnie takim mo­men­tem. Bo ten po­ca­łu­nek, ta de­cy­zja, były nie­unik­nio­ne.

Pióro autorki jest lekkie, przyjemne. Nie ma zbędnego lania wody, opisy są zwięzłe, a dialogi niewymuszone.

Akcja toczy się swoim idealnym rytmem. Nie pędzi. Nie zgubimy się w wydarzeniach, bo wszystko łączy się w spójną całość. 

Okładka jak i cała książka jest wydana przepięknie, z dbałością o każdy szczegół. Okładka jest twardsza, a kolorowe brzegi dodatkowo nadają jej charakteru.

Rosie i Adama poznaliśmy już e pierwszym tomie gdzie ona przeprowadzała wywiad z grupą muzyczna, do której należy Adam. Mimo iż po incydencie jaki miał podczas tego wywiadu, minęło już sporo czasu, to niestety fala hejtu nie przeminęła, a dodatkowo Adam zerwał kontakt z Rosie. To dla niej ogromny cios. Próbuje poradzić sobie z tym wszystkim, ale czy sobie poradzi? 

Na 2 tom czekałam z ogromną niecierpliwością. Pierwsza część podobała mi się ogromnie i skończyła w takim momencie, że pragnęłam jej na już, natychmiast. Historia Adama i Rosie bardzo przypadła mi do gustu, zżyłam się z nimi i stali się mi bardzo bliscy, dlatego też cieszę się, że już mogłam się doczekać, aż poznam kontynuację. Pamiętajcie Czytajcie po kolei te tomy! 

Książka porusza bardzo ważne tematy. Hejt nie jest czymś normalnym i zdrowym, a gdy trafi się na osobę, która zabiera wszystko do siebie, może to skończyć się tragicznie. Do tego mamy problem alkoholowy i terapię, która ma pomóc z tego wyjść. To bardzo ważne i trudne tematy, których autorka się nie bała. Jednak przez to, nie będzie to historia dla każdego. Zawiera mnóstwo emocji, z którymi nie każdy sobie może poradzić. 

Jestem bardzo usatysfakcjonowana po lekturze,choc muszę przyznać, że pierwszy tom podobał mi się minimalnie bardziej. Niemniej była to piękna, wartościowa, choć momentami smutna i trudna historia. Jeśli jeszcze nie znacie twórczości sutorki, czy ten właśnie serii musicie koniecznie to nadrobić. Jest warto! Polecam! ❤️ 

Współpraca reklamowa z wydawnictwo Jaguar

Cza­sa­mi mi­łość nie wy­star­cza. Mi­łość nie spo­wo­du­je, że wszyst­kie pro­ble­my znik­ną jak za do­tknię­ciem cza­ro­dziej­skiej różdż­ki, nie­waż­ne, jak bar­dzo byśmy sobie tego ży­czy­li.



1 komentarz:

  1. Zdecydowanie okładka przyciąga uwagę. :D a jeżeli za nią kryje się tak emocjonująca treść bardzo chętnie przeczytam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger