czwartek, 11 sierpnia 2016

Zgadnij Cytat!


Hej, hej! 
Dziś kolejna odsłona "Zgadnij cytat!" Tym razem do zabawy zaprosiłam Meredith z autorkę bloga Strefa czytania. Koniecznie musicie ją odwiedzić bo taki sam post pojawił się już u niej! :D Dziekuje Słonko za dobrą zabawę ♥


M: Ponieważ podczas oczekiwania nie jestem podłączona do komputera, nie mogę obserwować symulacji, tylko reakcje na nie.
J: Niezgodna :D
M: No kurczę, tak od razu? xD
J: Bo to fajna książka :D
M: Całkiem fajna :D
J: Dobra, szykuj się :D By zaspokoić twoją ciekawość, króliczku, powiem, że idę tylko po mleko.
M: Hm... Mam pewien pomysł, ale nie jestem pewna xD Obsydian? :D
J: Nie to :D
M: Kurczęęę xD
J: Podpowiedź? :D
M: Tak xD
J: Więc hm... książka o dwójce ludzi, która za sobą nie przepada, a spotyka się po latach. On za nią lata, ona go trzyma na dystans :D
M: Lato koloru wiśni? :D
J: YES <3

Runda 1 zakończona wynikiem 1:1 

M: Dobra, teraz ty :D Przygotuj się :D
J: Boję się :D
M: Tak. Nie żyją. Wszystkie pierworodne dzieci, w każdej egipskiej rodzinie.(trochę więcej tych zdań, ale te dwa takie krótkie xD)
J: O Jezu O.o Kojarzę, ale no :D Dotyk to nie będzie nie?
M: Nie :D
J: Tak czułam xD podpowiedź proszę :D
M: Książka jest o zakonie, który zwalcza wszystkie istoty typu wilkołak i o dziewczynie, która do tego zakonu chce należeć (czy jakoś tak, dawno już czytałam tę książkę xD)
J: Pocałunek Anioła Ciemności?
M: Taaak! :D
J: Łiii :D Teraz ja :D Co by było gorsze? Zwariować czy naprawdę podróżować w czasie?
M: Czerwień rubinu? :D
J: Dokładnie :D

Runda 2 zakończona wynikiem 2:2

M: Jeeej :D - Jak ty mnie wkurzasz - wypalił, a jego oczy zapłonęły z irytacji.
J: Obsydian? :D
M: Ty jesteś za dobra xD tak, Obsydian xD Muszę losować trudniejsze cytaty xD
J: Bo czytałam niedawno :D hahah xD niee :D Wiedziała, co robili ludzie, by zdobyć życzenia.
M: Te życzenia ewidentnie mi się czymś kojarzą... ale z czym...? o.O Czyżby to były Igrzyska śmierci? :P
J: No niezupełnie :D nic z takich tych xD bardziej bym stawiała na takie fantastyczne istoty :D
M: Szeptem? xD
J: Nie :D
M: To nie wiem, podpowiedź proszę :D
J: więc on za te życzenia chce dość głupiej rzeczy od ludzi :D
M: No kurczęęę, naprawdę mi się to z czymś kojarzy xD
J: Ich części siebie :D i ma tajemne drzwi, które przenoszą cię do różnego miejsca, jakiego byś nie chciała :D wiesz xD znasz to i lubisz :D
M: Ahaaaa, no tak xD Córka dymu i kości :D
J: no mówiłam, że wiesz :D

Runda 3 zakończona wynikiem 3:3

M: Może któryś z nich nas wytropił i tylko czeka na stosowny moment, by zaatakować?
J: Się mi z Igrzyskami kojarzy :D
M: Dobrze ci się kojarzy xD naprawdę powinnam losować trudniejsze cytaty xD
J: hahaha xD o kurde xD Myślenie ma moc, Lia.
M: Proroctwo sióstr :P
J: Dokładnie tak :D

Rudna 4 zakończona wynikiem 4:4

M: Fajnieee :D Jego uśmiech był tak słodki, że prawie nie można było się na niego złościć.
J: Czekaj, ja wiem, co to jest, ja wiem, tylko muszę dobrać tytuł do mojej wiedzy xD
M: Poczekam :D
J: To będzie coś z Hoover no nie? :D 
M: Nie e :D
J: O kułcze O.o Helpka poproszę :D
M: Główna bohaterka ma świetne poczucie humoru xD Spotyka po latach chłopaka, do którego kiedyś coś czuła :D
J: No ty mi nie mów, że to Lato koloru wiśni jest xD Tak żem czuła coś xD
M: Tak xDD A jednak xD Śmiesznie, że się powtórzyło ^_^ Taka podpucha xD
J: A no :D I pierwszy raz, kiedy wyszedłem ze swojej sypialni, by zobaczyć, jak stoisz w moim mieszkaniu, przemoczona do suchej nitki przez deszcz - mój Boże, nie wiedziałem, że serce może tak bić.
M: Czekaj, muszę to sobie kilka razy przeczytać xD
J: Okejka :D
M: Chyba wieeem! Maybe someday? :D
J: YES <3    

Runda 5 zakończona wynikiem 5:5

Książki użyte w wyzwaniu: 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger