piątek, 19 sierpnia 2016

Zgadnij Cytat!


Hej! :D
I Znów cudowna zabawa zawitała na mój blog. A to wszystko za sprawą cudownego Kociaka, autorki bloga Biblioteczka ciekawych książek i mojej cudownej przyjaciółki ♥ A więc zobaczcie jakie cytaty padły naszymi ofiarami! :D 


K: Już na początek super cytat :)
J: Strach się bać :)
K: Zwróciłem śniadanie, kolację i sporą dawkę nagromadzonej w sobie złości. : D
J: Hahaha nie wiem O.o
K: Podpowiedź? :)
J: Poproszę xD
K: Jest to cytat z sytuacji w kawiarni z udziałem genialnego Fermina <3 Ksiązka o poszukiwaniu autora :)
J: Atramentowe Serce ? O.o Cień wiatru ?! Czekaj Fermin mi się z Fengoliem pochrzanił xD oba ne Fe xDD
K: Tak to Cień wiatru : D
J: Łiii : D Dobra bd mieć proste z pięknego i smutnego cytatu : D Losowałam żeby nie było się mi tak otwarło : D Kiedy chłopiec miał sześć lat, ojciec dał mu sokoła do polowań. : D
K: Miasto kości - Jace <3
J: Noooo  :D
K: Tego cytatu nie da się nie zapamiętać < 3 Dla ciebie: Jednak Czarny Zamek pożerał dużo opału, i dlatego siekiery czarnych braci skutecznie utrzymywał las w odpowiedniej odległości. ; )
J: Powiedziałabym, że Gra o tron, ale po moich ostatnich wyczynach chwilę wcześniej to ja nie wiem xD
K: Ależ zgadłaś! : )
J: Ee brawo ja xD Pisał do niego? Jak do Świętego Mikołaja? 
K: Ty jesteś pewna, że ja czytałam coś z takim cytatem? : D Podpowiedź proszę : )
J: Ależ owszem żeś czytała : D Więc tak organizowałaś Book Tour z tą książką, mi się osobiście kiepskawo podobała. Ogólnie trochę dziwna była : D
K: Czy ty mówisz o Dotyku? o.O
J: Taaaak <3
K: Jeju, to ja bym tego nawet nie skojarzyła! Kiedy na próbę położyłem jej łapę na ramieniu, złapała się za to miejsce...
J: Drżenie :D
K: Nie! ; ) Zupełnie inna tematyka i cytat nie dotyczy wątku miłosnego ; )
J: Łapa się mi z wilkiem skojarzyła no ; ( xD Proszę podpowiedź : ( : D
K: Książka o podróżach w czasie z bardzo irytującym męskim bohaterem i rozbeczaną główną bohaterką, ale genialnym autorem tego cytatu, który nie jest człowiekiem ; )
J: Rany boskie święte Ximi i Trylogia czasu : )
K: Tak, ale która część? ; )
J: Jak ja mogłam ; ( Eee .... Błękit Szafiru  :)
K: Tak, choć to było akurat proste, bo jeszcze Zieleni nie czytałam : )
J: Zmrużył oczy, ale mogłam dostrzec dziwną poświatę otaczającą tęczówkę
K: Eeee, Drżenie? ; )
J: Nie xD też o takich cudach natury, ale nie wilki xD
K: Hmmm, Obsydian? ; )
J: Otóż to  :)
K: Brawo ja! ; ) Naprawdę? Zdaje się, że ja po prostu lubię wymawiać słowo "Munchhausen"
J: CO!? O.o
K: No to cytat! ; )
J: No tyle żem zarejestrowała, ale no tyś jest pewna, że ja to czytałam ? xD 100 % ? xD
K: Ty nawet kochasz tę książkę i zmusiłaś mnie, abym ją przeczytała! ; )
J: Drżenie ? xD
K: Tak! ^^
J: O wreszcie! : D Wiesz kiedy ja to czytałam ? xD rany boskie xD
K: No, to było trzecie nasze podejście zgadywania tej książki i wreszcie ; )
J: Jak faza na nią xD Zostaliście złączeni, stańcie się tym, czym powinniście dla siebie być.
K: Porwana pieśniarka! ; )
J: Ou yes <3 :)
K: Okay, your last sentences: Raphael minął go i kopniakiem rozrzucił stos śmieci leżących pod ścianą, odsłaniając metalową kratę ; )
J: Darcie Aniołcia mój kochany wampair < 3 Miasto kości   Się mi udało bo ja zawsze jego imię przekręcałam xD I teraz mi średnio pasowało ale no : D
K: Tak!
J: Będzie banalne xD Ale musiałbyś schodzić tu codziennie, aby odnowić hasło
K: Żartujesz sobie.... Nic mi nie świta! Podpowiedź plissss
J: Rany a ja już takie wielkie tak napisałam xD
K: Wybacz, że cię rozczarowałam ; (
J: No widzisz kochasz głównego bohatera tak ze chciałabyś go zabić :D Przez niego główna bohaterka to fontanna pokojowa, co doprowadza do szału :D I ogólnie fajne intrygi w obecnych i dawnych czasach xd
K: Hahaha, nie mów, też Błękit szafiru? < 3
J: TAAAAK : D

Więc nasz wynik na koniec pojedynku wygląda tak: 5:5! 




Jak zaobserwowaliście obsesja na punkcie Drżenia była przeogromna! Ale dlatego, że ta książka jest cudowna ;D Także powiedźcie jaki wynik wy wypracowaliście? Ile zgadliście książek? :D Poniżej przedstawiam listę i znajdziecie piękne Drżenie może ktoś się skusi? :D




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger