piątek, 5 sierpnia 2016

Tydzień z Colleen Hoover i Tarryn Fisher: Top 3 mega ciach ♥


Cześć kochani !!
Wybaczcie wczorajszy brak postu, ale brak laptopa dał się mi mega we znaki :( ale już dziś przychodzę do was z Angelika z bloga Tylko Magia Slowa i Ada  Miedzy Stronami zmierzymy sie, z topka 3 mega ciach. Kogo wybrałyśmy? O tym przekonacie się już za chwilkę <3


Angelika : Miles.. otóż jest to specyficzny chłopak. Jego zachowanie jest spowodowane traumą z przeszłości, której nie potrafi się pozbyć. Chciałam go znienawidzić za to, jak się zachowywał, ale nie potrafiłam. Mimo wszystko od początku byłam jego fanką i... podświadomie go uwielbiałam. :)
Justyska: Dokładnie :D też myślałam że go zamorduje za to jak się zachowywał, ale potem wyszło dlaczego i to urzekło mnie, urzekło mnie to, że starał się z tym walczyć. Dla mnie był bohaterem własnych słabości, własnej przeszłości. Był wrażliwy, czuły i odpowiedzialny. Tak właśnie odpowiedzialny bo to co się stało nie było jego winą :(

Angelika: Ridge... Pomimo tego, że był częściowo niepełnosprawny - był uroczy.  Akceptował swoje życie, umiał czerpać z niego nawet więcej niż zdrowi ludzie. Skupiał się na każdym szczególe. A gdy spotkał się z Sydney to ta elektryczność aż normalnie trzaskała. Szczerze to często zazdrościłam Sydney, że przebywała z kimś takim jak Ridge.
Justyska: Oj tak było widać te chemię w tym wszystkim coś niesamowitego ♥ Tak a do tego był taki słodki, nawet jak w pierwszych scenach poszedł z nią do starego mieszkania wow to było kochane mega. Był na prawdę kimś wyjątkowym <3

Ada: Holder jest chłopakiem, którego od razu polubiłam. Według mnie jest osobą w porządku. Znalazłam w nim bratnią duszę, ponieważ lubi sport podobnie jak ja. :-)
Justyska: Emocjonalny, cudowny i potrafiący pomóc chłopak. Jest seksownym mega ciachem <3


Na zdjęciu macie Nick'a Bateman'a ♥ Czyż on nie jest cudowny? ♥ Taki słodki Miles :D









Patrzcie co już mam! :) Never Never od wydawnictwa Otwarte ♥ Dziękuje *-*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger