środa, 22 sierpnia 2018

Book Tour - "Uwikłani" - Adriana Rak

Dzień dobry! ♥
Z racji tego, że za miesiąc są moje urodziny, a dodatkowo w ostatnich miesiącach mój pierwszy Patronat miał premierę, postanowiłam zorganizować dla Was Book Tour. Tak więc zapraszam do zapisów, bo na prawdę warto. Moją opinię znajdziecie -> Tutaj :) 

REGULAMIN: 

1. Organizatorem, a zarazem właścicielem książki jest Justyśka z bloga "Z miłości do książek".
2. Na przeczytanie masz 2 tygodnie od dnia otrzymania książki.
3. Daną książkę musisz zrecenzować podając link do wydarzenia.
4. Książka wędruje w kolejności zgłoszeń.
5. Książkę wysyłać należy listem poleconym tak by posiadał numer nadania w razie jakby coś, by można było ją łatwo znaleźć.
6. Gdy otrzymasz książkę - powiadom mnie o tym. Gdy będziesz wysyłać książkę - napisz do mnie nr nadania, oraz powiadom osobę której wysyłasz.
7. Pamiętaj! Adres danej osoby jest prywatną sprawą więc nie rozpowszechniaj go osobom trzecim.
8. Adres otrzymujecie ode mnie i na ten adres wysyłacie, chyba że zdecydujecie inaczej w porozumieniu ze mną, ja to uszanuję.
9. Nie zapomnij podpisać się w książce, zaznaczyć cytatu, dopisać czegoś. Możesz to zrobić w dowolnej formie i dowolnym kolorem byle nie przebijało.
10. Jeśli chcesz dołącz do paczuchy pocztówkę! Pisząc nazwę akcji, datę i coś miłego. Będzie to wspaniała rzecz na przyszłość.
11. Pod koniec zrobimy podsumowanie, więc proszę Cię o zgodzenie się na publikacje zdjęć, cytatów z recenzji itp.
12. Niniejszy regulamin powinnaś przesłać wraz z książką kolejnej osobie.
13. W razie jakiś problemów z czasem wysłania czy przeczytania nie zapomnij mnie powiadomić o poślizgu.
14. Staraj się nie zaginać grzbietu ani kartek książki bo ją to boli :(
15. W razie zgubienia, zniszczenia, zalania, spalenia no po prostu w razie wypadku za książkę odpowiada osoba, od której nie mogła pójść dalej.
16. W razie winy książkę naturalnie odkupujesz i wysyłasz prosto do mnie.
Jeśli zapoznałaś się z regulaminem i akceptujesz go to poniżej podpisz się. (Imię, ksywka, jak chcesz)
W razie problemów, pytań czegokolwiek pisz: justynamajcher@interia.pl
Ps. Upewnij się 5 razy, że wpisałaś poprawny adres na kopercie i nie zapomnij o adresie zwrotnym w razie W.



Wzór zgłoszenia:



Zgłaszam się!
Obserwuję jako:
Adres bloga:
Adres e-mail:
Link do baneru: 
Akceptuję regulamin. Zgłaszam się na publikację fragmentu mojej opinii oraz zdjęć. A także wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych.  

Zgłoszenia TRWAJĄ NADAL!

Liczba miejsc ograniczona!!!
1. Aleksandra Dziura
2. Anka Ania
3. Magda Saska
4.
5.
6.
7.
8.

6 komentarzy:

  1. Polecam wzięcie udziału w zabawie, bo książka jest świetna.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako:Aleksandra Dziura
    Adres bloga:http://zaczytana-ola.blogspot.com/
    Adres e-mail:dziura.aleksa@gmail.com
    Link do baneru:
    Akceptuję regulamin. Zgłaszam się na publikację fragmentu mojej opinii oraz zdjęć. A także wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Anka Ania
    Adres bloga: www.woceanieslow.pl
    Adres e-mail: anka292@vp.pl
    Link do baneru: www.woceanieslow.pl
    Akceptuję regulamin. Zgłaszam się na publikację fragmentu mojej opinii oraz zdjęć. A także wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Magda Saska
    Adres bloga: www.przezpiekneokulary.pl
    Adres e-mail:saska.magda@gmail.com
    Link do baneru:
    Akceptuję regulamin. Zgłaszam się na publikację fragmentu mojej opinii oraz zdjęć. A także wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych.

    Link podesle jutro bo nie mam dostepu do kompa.

    OdpowiedzUsuń
  5. zgłaszam się,
    obserwuję bloga jako 83ja83
    adres email: wioletawitt@tlen.pl
    Akceptuję regulamin. Zgłaszam się na publikację fragmentu mojej opinii oraz zdjęć. A także wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger