piątek, 20 marca 2020

[PREMIEROWO] Zapach grzechu - Nana Bekher [PATRONAT]


Wchodzę i siadam na brzegu wanny. Ana otwiera oczy. Rzuca mi piorunujące spojrzenie, po czym zupełnie bez skrępowania podnosi się, ukazując mi swoje ponętne ciało.


Tytuł: Zapach grzechu
Seria:   -
Autor: Nana Bekher
Tłumaczenie:  -
Liczba stron: 289
Liczba rozdziałów: 32
Gatunek: Literatura obyczajowa,romans
Bohater: Ana,Miguel
Narracja: Pierwszoosobowa
Wydawnictwo: Lucky
Data premiery: 20.03.2020
Ocena:10/10


Ana to młoda, piękna, silna kobieta. Miguel to bezwzględny człowiek, który ludzkie życie ma za nic. Pewnego dnia, Ana została sprzedana Miguelowi przez własnego męża. W momencie przekroczenia progu jego domu wie, że on zgotuje jej prawdziwe piekło. Ale to ją tylko umocni. Czy uda jej się złamać zimne serce gangstera? Czy zemści się na mężu? Czy odzyska swojego synka?
I jaką prawdę odkryje o sobie samej?

(Opis z Lubimy Czytać) 

Ana jest zupełnie inna. Mam nadzieję, że nigdy nie odkryje prawdy o sobie, bo wtedy dopiero mnie znienawidzi, a już teraz wiem, że jest sensem mojego parszywego istnienia.


Cóż to była za historia! ♥ Zapraszam Was na premierową opinię o kolejnej powieści autorki! ♥

   Styl autorki świetnie mi jej znany, z powieści "Nieznośny milioner". Autorka pisze lekko, przyjemnie,nie ma zbędnych opisów, a dialogi są naturalne, a nie wymuszone. Znajdziemy tutaj sceny 18+, które również były zrobione w przemyślany sposób i nie zasłoniły fabuły,a były dodatkiem. 
    Akcja powieści ani na chwilę nie zwalnia. Cały czas się coś dzieje, że nie ma miejsca na nudę. Wydarzenia są ściśle ze sobą powiązane, dzięki czemu nie zgubimy się w fabule. 
    Okładka jest idealna, piękna,zmysłowa. W środku mamy podział na rozdziały,w których opowiada i Ana i Miguel, przez, co świetnie poznajemy oboje bohaterów. 

   
Ana wiedzie szczęśliwe życie u boku kochającego, jak jej się wydaje męża z dzieciątkiem u boku. Wszystko zmienia się feralnego dnia, gdy budzi się zamknięta w pomieszczeniu. Nie wie, co się stało,ani gdzie jest. Dawny przyjaciel rodziny,mówi jej, że została sprzedana i teraz będzie własnością kogoś innego. Mężczyzna otwarcie dobiera się do kobiety, a gdy nie wskóra nic po dobroci, bierze ją siłą. Kobieta jest zrozpaczona, a dodatkowo, nie ma przy niej dziecka. Przy nowym właścicielu nadal chce być twarda i silna, ale czyny mężczyzny sprawiają, że kobieta jest załamana. Podczas pobytu u swojego nowego "właściciela" poznaje jego siostrę, która staje się jej opoką w tym trudnym czasie. Miguel zaczyna okazywać jej bardziej przyjazną stronę swojej mrocznej natury. Powoli,małymi krokami stają się sobie coraz bliżsi. Niestety tajemnice i były mąż mogą namieszać w ich nowej codzienności? Jak potoczą się losy tej dwójki? 
Ana to kobieta silna, waleczna, kochająca swojego syna, dla dobra którego jest w stanie do wielu poświęceń. To kobieta o dobrym sercu, która daje sobie i Miguelowi drugą szansę. 
    Miguel to bezwzględny mężczyzna,który dla swoich celów nie ugnie się przed niczym. Potrafił wpakować kulkę w swoją narzeczoną, która go skrzywdziła, więc raczej do uprzejmych i wybaczających nie należy. Gdy spotyka pierwszy raz Anę,jest nią oczarowany, a dodatkowo jej podobieństwo do Almy jest wręcz uderzające. Musi mieć ją za wszelką cenę, i gdy nadarza się okazja "kupuje" ją. Z początku jest takim samym dupkiem, ale z każdym bliższym poznaniem,spędzaniem czasu z Aną, staje się dobrym mężczyzną. Jakie kierują nim motywy? I czy uda mu się stworzyć związek z Aną? Przekonajcie się sami :D Miguel to facet, który przeraża,ale również ma  w sobie coś takiego, co kobietę do niego ciągnie. I nie mówię tu tylko  o Anie :D Z powodzeniem może zostać,moim kolejnym książkowym mężem. 

    Historia opisana przez Nanę Bekher jest zaskakująca, trochę przerażająca, ale w tym wszystkim, magiczna, piękna i świetnie przemyślana.
    Mąż Any okazał się kompletnym kretynem i na jej miejscu, chybabym go zabiła za to, jakie piekło jej zgotował. Bo powiedźmy sobie szczerze, kiedy kobieta mówi "nie", to to słowo właśnie to oznacza. Była piękną kobietą, nic dziwnego, że przyjaciel Jamesa miał na nią ochotę, ale kurka wodna! Na szczęście Miguel zajął się nim odpowiednio. Choć sam bez winy nie jest. Na całe szczęście zrozumiał, że siłą nic nie wskóra,gdy kobieta będzie się go bać. 
     Kolejna sprawa to powoli rodząca się więź między bohaterami. Nie było łatwo obojgu. Ana musiała nauczyć się ufać i otworzyć się na nową sytuację, a Miguel z tyrana, musiał stać się mężczyzną, jakiego pragnęłaby każda. Mimo iż był wybuchowy, przeszedł kompletną metamorfozę. Podobała mi się jego zmiana i to jak obecność Any, na niego działała. Było wszystko czego można oczekiwać po prawdziwie dobrym romansie. 
    Tajemnice i były mąż są dodatkiem, który mieszał w ich relacji, co również mi się podobało,bo było takie inne od wszystkiego,co już czytałam. 
    Powieść ta jest idealna na wiosenne wieczory. Czyta się lekko, strony same uciekają,a my chcemy więcej i więcej. Ostrzegam! Nie zaśniecie póki nie poznacie zakończenia! ♥ Uwielbiam takie powieści, a tutaj autorka świetnie sobie poradziła. Dla mnie to bomba emocji, prawdziwa petarda! Nie czekajcie ani chwili. Już dziś zamówicie swój egzemplarz. Serdecznie Wam polecam! 

Jak mogłam przez tyle lat się na nim nie poznać? Moje małżeństwo było fikcją, a ja naprawdę go kochałam. Chłonęłam te wszystkie jego kłamstwa. Nienawidzę go. Zapłaci mi za wszystko.

   Nana, kochana wykonałaś kawał dobrej roboty. Już z niecierpliwością czekam na kolejne Twoje literackie dzieła. Gratuluję Ci! ♥ Wielu sukcesów, pomysłów na nowe powieści i oczywiście czasu, by je wszystkie dla nas spisać ♥ 

15 komentarzy:

  1. cudowna i fenomenalna książka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem fanką gangsterskich, mafijnych wątków ale powiem, że fabuła mnie zainteresowała. Wyczuwam kreatywność autorki. Książkę będę miała na oku.😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi całkiem w porządku! Przydałaby mi się taka lektura pomiędzy tymi wszystkimi ciężkimi tekstami na studia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam historię Any i Miguela. Na pewno będę do niej wracać <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Very interesting post. Thank you for sharing.
    kiss

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba nie czytałam książek to autorki. Będę je miała na uwadze. Ta mnie bardzo zaciekawiła. Gratuluję patronatu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzadko kiedy zaglądam do gangsterskich książek/romansów/erotyków, bo często odnoszę wrażenie, że są pisane na jedno kopyto, za przeproszeniem. I mimo zachwalania, tym razem spasuję. Cieszę się jednak, że Ci się podobało i, oczywiście, gratuluję patronatu. :)

    www.pomistrzowsku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, książka totalnie w moim guście! :)
    Aktualnie oglądam turecką telenowele "Więzień miłości" której główny wątek jest bardzo podobny. Mężczyzna - tyran i niewinna, czysta kobieta, z którą zawiera kontraktowe małżeństwo. Po miesiącach wspólnych, uczuciowych walk zakochują się w sobie; następuje ich totalna przemiana.
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję patronatu. Jeśli chodzi o samą książkę to podziękuję - nie przemówiłą do mnie ale z przyjemnością przeczytałam to co o niej napisalaś ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak mnie wezmie na romanse to będę o niej pamietac

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoja wysoka ocena zobowiązuje mnie do zapoznania się z tą pozycją. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana bardzo dziękuję za tak piękne słowa :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger