środa, 16 lutego 2022

Już nie przyjaciel - Samanta Towle

Co jeżeli miłość to za mało?



Tytuł
: Już nie  przyjaciel 

Seria:Rockmani (Tom 2) 

Autor: Samantha Towle

Tłumaczenie: Elżbieta Pawlik 

Liczba stron: 348

Liczba rozdziałów: 25

Gatunek: Literatura obyczajowa, romans

Bohater: Tru, Jake

Narracja: Pierwszoosobowa

Wydawnictwo: NieZwykłe

Data premiery: 02.02.2022

Ocena: 8/10


Druga część historii Tru i Jake’a z powieści Dawny przyjaciel!

Coś, co dla wielu ludzi mogło wydawać się niemożliwe, stało się faktem. Jake Wethers się ustatkował, a u jego boku pojawiła się dziewczyna, która dużo dla niego znaczy. Jednak jeżeli myśleli, że teraz nastanie sielanka, byli w błędzie.

Tru tęskni za przyjaciółkami i Londynem. Życie w Kalifornii jest dalekie od tego, co sobie wyobrażała. Jakby tego było mało, za Jakiem i za nią krążą żądni krwi paparazzi i daje o sobie znać mroczna przeszłość mężczyzny. Wisienką na torcie staje się deklaracja Jake’a, że ten nie chce mieć dzieci.

To wszystko okazuje się tylko kroplą w morzu problemów. Przed Tru i Jakiem największy kryzys, z jakim do tej pory mieli do czynienia. Tym razem oboje mogą zrozumieć, że miłość prawdopodobnie nwystarczyło.

(Opis z Lubimy Czytać)

Nie podoba mi się, że nie dzieli się ze mną tymi sprawami. To dlatego, że nie chce mnie martwić, ale ja chcę, żeby mnie zmartwił. Chcę, żeby dzielił się ze mną wszystkim. Żyjemy teraz razem i nie chcę, żeby wszystko dźwigał sam


Styl autorki jest lekki, czyta się książke szybko. Opisy są zwięźle, dialogi naturalne. Niestety ilość scen erotycznych w początku książki lekko przytłacza. 

Akcja toczy się swoim rytmem. Nie pędzi. Wydarzenia łączą się że sobą, przez co się nie pogubimy. 

Okładka jak zawsze jest piękna, kolorowa. W środku mamy podział na rozdziały z perspektywy Tru oraz Jake więc poznamy ich punkt widzenia. 


Tru i Jake znają się od najmłodszych lat. Byli sąsiadami i najlepszymi przyjaciółmi, jednak musieli się rozdzielić. Kilka lat później ona pracuje w gazecie, a on jest sławnym muzykiem. Ich drogi znów się przecinają. Tru ma zrobić wywiad z dawnym przyjacielem. Wtedy zaczyna się między nimi układać, znajdują wspólny język. Ale czy są skazani na szczęście czy wręcz przeciwnie, ich związek czeka katastrofa?

Jak już wyżej napisałam ilość scen erotycznych w początkowych rozdziałach mnie przytłoczyła. Było tego naprawdę sporo, często i gęsto, bo były to opisy na kilka stron. Więc po którejś z rzędu miałam dość.

Uwielbiam pióro Sam, więc czekałam na emocje, rozwinięcie akcji cokolwiek, by zaczęło się dziać, żebym poczuła to coś. No i się doczekałam! Śmiałam się, uśmiechałam, ale także łezka mi się w oku zakręciła, a serce niemal dostało zawału. Więc wszystko wróciło na dobre tory i znów mogłam zaczytywać się w dobrej lekturze na miarę Samanty Towle.

Relacja Tru i Jake nie jest idealna. Zdarzają się kłótnie, nieporozumienia, ale autorka pozkauje nam, że właśnie w takich chwilach to rozmowa jest najważniejsza. Pokazuje nam również, że czasem życie nie układa się tak jak byśmy sobie tego życzyli. 

Może nie była to moja ulubiona książka autorki, jednak dobrze się przy niej bawiłam. Mimo początkowego oporu, dałam jej szanse i się nie zawiodłam. Jeśli chcecie zacząć przygodę z serią to koniecznie zacznijcie od pierwszego tomu, gdyż łączą się że sobą ściśle!


[...] To stawia nas na przeciwnych biegunach. Kurwa. 

Za. Możliwość przeczytania serdecznie dziękuję wydawnictwu 

2 komentarze:

  1. Seria raczej do mnie nie przemawia, nie przepadam za takimi romansami :)


    pozdrawiam serdecznie
    Help Book

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger