środa, 1 czerwca 2022

Mój przyjaciel, to zły chłopak - Agata Bieńko


Nie spodziewałam się, że płomień, który zaczął tlić się między nami, zgaśnie szybciej, niż zdążę ogrzać sobie nim dłonie.


Tytuł
: Mój przyjaciel, to zły chłopak 

Seria: - 

Autor: Agata Bieńko 

Tłumaczenie:  -

Liczba stron: 454

Liczba rozdziałów: 42

Gatunek: Literatura obyczajowa, romans

Bohater: Laura, Marcel 

Narracja: Pierwszoosobowa

Wydawnictwo: Kobiece 

Data premiery: 18.05.2022

 Ocena: 10/10

Marcel zawsze był dla niej jak brat. Troszczył się, bronił ją i wspierał. Cały jego urok osobisty, nieraz zapierał jej dech w piersiach.

Nigdy jednak nie dopuszczała do siebie myśli, że mógłby spojrzeć na nią inaczej, niż na przyjaciółkę.

Kiedy wyjechał na studia, urwał kontakt, ale gdy wrócił... nie był już tym samym, uroczym chłopakiem.

Zmężniał, a jego niegdyś pokorna natura rozproszyła się niczym pył.

Teraz tajemniczy, zabójczo przystojny i nieustępliwy Marcel, dokładnie wie czego chce.

Jego młodszej przyjaciółki z dzieciństwa.

A ona przecież nie będzie się słuchała ojca i trzymała od niego z daleka, nawet jeśli ma na sumieniu kilka grzeszków.

(Opis z Lubimy Czytać)

Mam nadzieję, że nie zakocham się przez jedną noc. 

Książki Agaty mają to do siebie, że połykają czytelnika w całości. Tak było i tym razem, ale po kolei. 


Laura i Marcel to przyjaciele, których los wystawił na próbę. Starszy o kilka lat Marcel wyjeżdża za granicę na studia. Niestety mimo obietnic przestaje się odzywać do Laury. Dziewczyna stara się żyć normalnie, choć w głębi duszy nie pogodziła się z takim zachowaniem swojego przyjaciela. Gdy pewnego dnia dowiaduje się, że chłopak wraca ma w sobie mnóstwo emocji. Ale czy Marcel będzie tym samym chłopakiem który wtedy wyjechał? Co sprawiło, że wrócił? 


Marcel to chłopak, który popełnił w życiu kilka błędów, za które przyszło mu słono zapłacić. Teraz wraca do kraju, a ponowne spotkanie z Laurą, sprawia, że chce być lepszy. Ale czy mu się to uda? 


Laura i Marcel to świetni bohaterowie. Nie denerwują swoim zachowaniem. Wręcz można się z nimi utożsamić i zaprzyjaźnić. Marcel to taki zły chłopiec, których lubię w książkach. A Laura to przebojowa dziewczyna. 


Autorka ma lekkie pióro. Mimo iż książka jest obszerna nie ma ani chwili nudy. Nie ma zbędnych opisów, a dialogi są naturalne. Dziadek wymiata w tej książce totalnie. Jego odzywki, riposty to po prostu mistrzostwo. Dawno tak się nie uśmiałam. 


Agata w tej historii postawiła na przyjaźń, która została wystawiona na próbę i na spotkanie po latach. Moim zdaniem wyszło to idealnie. Z szybko bijącym sercem czytałam o ponownym zbliżeniu się do siebie bohaterów, uśmiechałam się, ale i drżałam, bo nie zawsze było bezpiecznie. To co tutaj się dzieje naprawdę zasługuje na waszą uwagę. 


Akcja toczy się wartko, a wszystkie wydarzenia łączą się ze sobą w całość, więc się nie zgubimy. Dodatkowym plusem jest to, że nie wszystko wiemy od samego początku. Marcel powoli odkrywa karty, co tam tak naprawdę zmalował, więc fajnie było się domyślać. 


Jestem oczarowana, zachwycona i zakochana w tej książce. To pierwsza książka autorki (napisana. Bo wydana jest jako 3),ale powiem wam, że warsztat pisarski jest świetny! ❤️ Myślę, że książka może być świetną kompanką na coraz dłuższe wieczory. Wciąga bez reszty i szybko jej nie odłożycie! Uwielbiam ją i choć przeczytałam ją natychmiast jak tylko do mnie przyszła, wydarzenia tkwią mi w głowie do tej pory. Okładka też jest cudowna i mega przyciąga wzrok. Więc jeśli macie ochotę na niegrzecznego chłopca, który rozpali wasze zmysły, to musicie czym prędzej ją przeczytać! Gorąco polecam! ❤️ 


Nie potrafię myśleć o tobie inaczej niż jak o dojrzałej, atrakcyjnej kobiecie i w końcu musiałaś być moja. 

Za możliwość przeczytania dziękuję serdecznie wydawnictwu 

Kochana Agatko, pisz więcej! ❤️ Jestem zakochana w tej powieści i czekam na kolejne. Wielu sukcesów i czasu na pisanie ❤️ love you! ❤️ 


1 komentarz:

  1. Bardzo bardzo dziękuję <3 przepiękna recenzja i tyle miłych słów na raz to dawka porażająca! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger