poniedziałek, 13 czerwca 2022

Ta noc jest nasza - Corinne Michaels

Perfekcja jest iluzją, którą kreujemy po to, by móc zaufać drugiemu człowiekowi."


Tytuł Ta noc jest nasza 

Seria: Second Time Around (Tom 1) 
Autor: Corinne Michaels
Tłumaczenie:  Kaja Burakiewicz
Liczba stron: 379
Liczba rozdziałów: 28
Gatunek: Literatura obyczajowa, romans
Bohater: Hwather, Eli
Narracja: Pierwszoosobowa
Wydawnictwo: Muza 
Data premiery: 11.05.2022

Ocena: 10/10


Chcę ciebie. Chcę tego. Chcę nas.

Nie jestem typem kobiety, która sypia z kim popadnie. A już na pewno nie jestem kobietą, która upiłaby się na koncercie tylko po to, by wylądować w łóżku ze swoim idolem z dzieciństwa, Elim Walshem.

A jednak tak właśnie się stało.

Co ma począć dziewczyna, która ma na koncie taki wybryk? Powinna natychmiast uciec. W pośpiechu zbieram więc swoje rzeczy i zostawiam tego niezwykle pociągającego, charyzmatycznego mężczyznę, z którym uprawiałam swój najlepszy seks. W moim poplątanym życiu nie ma miejsca dla jego przepięknych oczu, zawadiackiego uśmiechu i umięśnionego ciała. Mam dość problemów.

Zapomniałam mu o tym powiedzieć.

Eli jednak okazuje się nieugięty w swych staraniach. Dobija się do zatrzaśniętych na głucho wrót mojego serca i robi wszystko, by udowodnić, że wbrew temu, co myślałam, jest mężczyzną moich marzeń. Gdy mój świat legnie w gruzach, pomoże mi poskładać go na nowo. Zupełnie wbrew sobie zakochuję się w nim na zabój.

Eli sprawił, że uwierzyłam, że nic nas nie rozdzieli.

Pragnę, by tamta noc trwała wiecznie...

(Opis z Lubimy Czytać) 


Czekałbym wieczność, jeśli na końcu odnalazłbym ciebie."


 Heather to kobieta po rozwodzie, która wraz z przyjaciółkami wybiera się na koncert ulubionego zespołu z lat młodzieńczych. Gdy pod wpływem chwili krzyczy wyznanie miłosne do jednego z członków zespołu, nie wie, że jej życie zmieni się o sto osiemdziesiąt stopni. Eli śpiewa dla niej piosenkę, a po koncercie zaprasza ją za kulisy. I choć Heather się opiera przyjaciółki wyganiają ją na tę schadzkę. Po wspólnej nocy dziewczyna znika, ale Eli się nie poddaje. Za wszelką cenę chce odnaleźć dziewczynę, która od niego uciekła. Czy mu się uda? I czy zwykła policjantka ma szansę na szczęście u boku popularnego muzyka?

Styl autorki jest lekki, przyjemny. Przez książkę dosłownie się płynie nie ma trudnych słów, czy zbędnych opisów. Dialogi są naturalne, a sceny 18+ zrobione ze smakiem.

Akcja toczy się swoim rytmem. Nie pędzi, ani się nie wlecze. Wszystko łączy się ze sobą w całość, więc nie pogubimy się w wydarzeniach. 

Okładka jest ładna. W środku mamy podział na rozdziały z perspektywy obojga bohaterów, więc poznajemy ich dokładnie. 

Uwielbiam książki Corinne. Ten klimat mało miasteczkowy, tych bohaterów, z którymi łatwo się utożsamić. Już nie mogę doczekać się kolejnej książki autorki. 

W tej powieści nie brakuje ognia, pożądania, ale także trudnych wyborów czy osób trzecich, które nie do końca przypadną nam do gustu. Nie. Polubiłam byłego Heather. Był dupkiem i dobrze, że znim się rozwiodła. Za to pokochałam siostrę głównej bohaterki i w pewnym momencie popłynęło sporo łez. 

Eli za to jest uosobieniem niemal ideału. Oboje pasują mi do siebie jak dwie połówki Jabłka. I choć to wyswiechyany frazes, to tak jest. No po prostu ta para jest cudowna i musicie ich poznać. 

Jeśli macie ochotę na książkę, która rozpali wasze zmysły i serce koniecznie po nią sięgnijcie. Ja jestem. Oczarowana! 

Łzy, które lecą nie są już wyrazem cierpienia, ale nadziei. Nie jestem samotna, ani zagubiona, odnalazłam mój dom."


Książka dostępna jest w Księgarni Tania Książka "Ta noc jest nasza


Książkę znajdziecie również w kategorii ROMANS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger