piątek, 10 marca 2023

Emocjonalna Ruletka - B. A. Feder

 


Tytuł: Emocjonalna Ruletka 

Seria: 
Autor: B. A. Feder 
Tłumaczenie: - 
Gatunek: Literatura obyczajowa, romans 
Bohater/Bohaterka: Claire, Declana 
Narracja: Pierwszoosobowa
Liczba stron: 376
Liczba rozdziałów: 35
Wydawnictwo: Czwarta Strona 
Ocena: 10/10

Premiera: 08.02.2023

Mężczyzna bez duszy, kobieta o dobrym sercu oraz uczucie, które nie miało prawa zaistnieć.

Życie Claire zmienia się bezpowrotnie, gdy dowiaduje się, że traci wszystkie oszczędności, i to nie ze swojej winy. Widmo utraty dachu nad głową zbiega się w czasie z zaskakującą ofertą pracy. Nie mając alternatywy, Claire zgadza się na objęcie posady głównej księgowej kasyna. Wkracza do niebezpiecznego świata hazardu i walki o wpływy w mieście. Najbardziej niepokojące jest jednak to, że jej szefem zostaje Declan Grimaldi, którego w Nowym Orleanie nazywają Samaelem – aniołem śmierci. Ku niezadowoleniu obojga Claire wprowadza się do jego majestatycznej posiadłości, która skrywa niejedną tajemnicę.

Czy tej dwójce uda się zachować służbowe relacje? Czy też rosnące pożądanie skutecznie popchnie ich ku sobie? Cokolwiek by się wydarzyło, na ogień trzeba uważać. Inaczej łatwo się poparzyć

(Opis z Lubimy Czytać) 

Autorka pisze lekko, przyjemnie. Nie ma zbędnych opisów, dialogi są naturalne nie wymuszone. 

Akcja toczy się swoim idealnym rytmem. Nie pędzi, nie wlecze się. Wszystko idealnie się zazebia tworząc całość, w której się nie zgubimy. 

Okładka jest świetna, taka inna, ale przyciągająca czytelnika. W środku natomiast mamy perspektywę Claire i Declana więc poznajemy ich dokładnie. 


Ta książka wciągnęła mnie bez reszty. Ostatnio trafiały mi się takie książki, które nie wywoływały we mnie aż takich emocji, jakich bym oczekiwała, więc sięgając po nią i widząc wiele pozytywnych zachwytów, chciałam by i mnie się spodobała. No i tak było. Czytając co chwilę miałam takie "aww... Jakie to jest świetne". Naprawdę! Już od pierwszej strony byłam zadowolona z sięgnięcia po nią.

Ten zachwyt został ze mną aż do ostatniej strony. Ta historia wywarła na mnie ogromne wrażenie. Autorka tak świetnie operowała słowem, że ani chwili się nie nudziłam, a wręcz przeciwnie chciałam czytać i czytać. Niestety moje obowiązki nie pozwoliły mi dokończyć jej tak szybko jakbym tego chciała. Więc nie popełnijcie mojego błędu i sięgnijcie po nią, kiedy będziecie mieć wolne popołudnie! Gwarantuje wam, że się od niej nie oderwiecie i będziecie chcieć więcej. Uzależnicie się od niej jak mąż Claire od hazardu 🙈

Declan jest idealnym bohaterem. To szef kasyna , jest władczy, przystojny, nie zdolny do uczuć. Claire za to księgowa, która przez męża hazardzistę i tchórza musi walczyć o odzyskanie domu, więc zostaje księgowa kasyna. Ta dwójka to tak cudny duet, że na samą myśl, ciepło się robi na sercu. Chemia, pożądanie aż kipi ze stron książki.

Jeśli szukacie genialnej lektury, która sprawi, że serce zabije wam szybciej, że nie odłożycie jej aż do ostatniej strony i będziecie chcieć tylko więcej, to musicie sięgnąć po nią bezzwłocznie! Ja jestem zakochana bez pamięci 🙈 polecam gorąco!

[Współpraca reklamowa z Czwarta Strona] 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger