wtorek, 15 sierpnia 2023

[PRZEDPREMIEROWO] :American (nie taki) dream - Aleksandra Palasek [PATRONAT]

 


Tytuł: American (nie taki) dream 

Seria:

Autor: Aleksandra Palasek 

Tłumaczenie

Gatunek: Literatura obyczajowa, romans 

Narracja: Pierwszoosobowa 

Liczba stron: 260

Liczba rozdziałów

Wydawnictwo: WasPos 

Ocena: 10/10

Tam, gdzie kończy się przeszłość, a zaczyna przyszłość.

Jaśmina nie miała pojęcia, jak wiele zmieni się w jej życiu tego dnia. Zamiast zdawać egzamin na studiach, wsiadła do samolotu i poleciała do Ameryki. Wraz z postawieniem nogi na jankeskiej ziemi i poznaniem Stanleya miała zrozumieć, że patrzenie w przeszłość nie przyniesie niczego poza bólem.

Historia o życiu po stracie, nauce kochania nie tylko innych, ale przede wszystkim siebie.

(Opis z Lubimy Czytać) 


Można powiedzieć, że mam wszystko. Piękny dom. Oboje rodziców. Studia prawnicze. Ale to nie są moje marzenia. Nikt nie pytał mnie o zdanie. Po prostu miałam zostać prawnikiem. Jak rodzice. Rodzice, którzy nie mieli i nadal nie mają dla mnie czasu. Jedynie babcia jest moją najlepszą przyjaciółką i powierniczką. Niestety, mieszka w Ameryce, do której lecę już nie długo. Lecę gdy tylko skończę wszystkie egzaminy na studiach.

Aleksandra Palasek w swojej najnowszej powieści przenosi nas do Ameryki. Ameryki, która dla wielu Polaków jeszcze nie dawno była takim właśnie amerykańskim snem. Ale jakie są realia i czy faktycznie taki to sen? Nasza Bohaterka przekona się o tym już niebawem.

Tak bardzo podobała mi się relacja Jaśminy z babcią. Była taka cudowna, naturalna. Nie zliczę ile razy łzy stały mi w oczach. Babcia Helena, była jak moja Helenka - wspaniała. Przeżywamy tutaj z Jaśminą trudne sprawy. Rodzice dla których wykształcenie jest najważniejsze. Nowe znajomości, miłości. To wszystko było fantastyczne i takie realistyczne. Nie sposób było nie polubić każdego z bohaterów. Naprawdę zaskarbili sobie moje serce.

Książkę Oli czyta się z największą przyjemnością. Nie wiadomo kiedy strony uciekają, a my kończymy historię, to wszystko przez lekki i przyjemny styl jakim posługuje się autorka. Do tego świetnie wyważona akcja, w której się nie zgubimy i cudowna okładka zachęcają, by sięgnąć po tę nowość. 

"American (nie taki) dream to książka pokazująca nam jak ważne są więzy rodzinne i co w życiu tak naprawdę się liczy. Bo bez zdrowia tak naprawdę nie ma nic. To piękna, wzruszająca historia, która złapie was za serce i sprawi, że wiele razy zabije mocniej. Na jestem zakochana w tej powieści. I wam z całego serca polecam do niej zajrzeć. Nie rozczarujecie się! ❤️ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger