środa, 4 maja 2022

[PRZEDPREMIEROWO] : Ryzykowna rozgrywka - Anett Lievre [PATRONAT]

 Serce waliło jak oszalałe, gdy uciekałam przez ulicę. Bałam się odwrócić, wiedziałam, że on biegnie tuż za mną. Jego czarne skórzane buty wydawały specyficzny odgłos, który wdzierał się do mojej głowy, potęgując strach. 


Tytuł: Ryzykowna rozgrywka 

Seria:-

Autor: Anett Lievre 

Tłumaczenie: - 

Liczba stron

Liczba rozdziałów

Gatunek: Literatura obyczajowa, romans

Bohater: Mirka

Narracja: Pierwszoosobowa 

Wydawnictwo: WasPos 

Data premiery : 17.05.2022

Ocena: 10/10


Co zrobisz, kiedy jedna wiadomość odbierze ci chęć do życia i nikt nie będzie w stanie ukoić twojego bólu?

Mirka wyjeżdża z przyjacielem na drugi kraniec Polski po wymarzony samochód. Na miejscu okazuje się, że zamieszczone w Internecie ogłoszenie to podpucha. Choć jest rozgoryczona, postanawia dobrze się bawić nad urzekającymi mazurskimi jeziorami. Jej beztroska nie trwa długo, gdyż kilka dni później dowiaduje się o śmierci bliźniaczki.

A gdyby istniał cień szansy, że siostra jednak żyje, a ktoś upozorował jej śmierć?

Zdesperowana dziewczyna wyrusza na drugą półkulę do pięknej, ale jakże niebezpiecznej stolicy Wenezueli, gdyż wołająca ją w snach bliźniaczka prosi o ratunek. Będąc na miejscu, spotyka dwóch mężczyzn zamieszanych w miłosne potyczki siostry.

Czy Mirka odważy się poznać ich mroczne tajemnice, szczególnie że jeden z nich należy do mafii, a drugi jest lekarzem bez sumienia?

(Opis z Lubimy Czytać)

Jakaś niewidzialna nić ciągnęła mnie w stronę siostry. 


Mirka i Tyśka to bliźniaczki, które łączy silna więź. Gdy Tyśka wyjeżdża do Wenezueli, a Mirka jedzie z przyjacielem po nowy samochód nie wiedzą jak ich życie się zmieni. Podczas skoku ze spadochronem coś idzie nie tak i Tyśka ginie. Jednak przeczucie każe Mirce wątpić w to. Nie czuje, by jej bliźniaczka odeszła. Jednak źle myśli nie przestają zadręczać jej głowy. A jeśli ona żyje i po prostu coś tam się stało? Dziewczyna postanawia wyjechać do odległego kraju, by odnaleźć siostrę. Ale co znajdzie na miejscu?

Mirka to odważna kobieta, która rzuca dosłownie wszystko, by odnaleźć siostrę. Nie wie w co się pakuję. Jedzie do obcego kraju. To świetna Bohaterka, choć młoda tuż po szkole jest niebywałe dojrzała.

Uwielbiam styl pisania Anett. Jest lekki, przyjemny. Przez książkę dosłownie się płynie. Opisy nie przytłaczają, a dialogi są naturalne, nie wymuszone.

Akcja toczy się swoim rytmem. Nie pędzi, nie wlecze się. Jest idealnie wyważona, przemyślana. Wydarzenia łącza się ze sobą tworząc całość, więc nie zgubimy się w wydarzeniach. 

Okładka jest piękna, przyciąga wzrok. W środku mamy podział na rozdziały. 

Przeczytałam tę książkę już w tamtym roku i emocje przeżywam do dziś jak tylko o niej pomyślę. To coś niesamowitego i mogę powiedzieć, że wcześniej nie było takiej książki na polskim rynku.

Mamy tu do czynienia z tajemnicami, niebezpiecznymi mężczyznami i mafią, ale tak inną niż to znacie! Nie ma tu porwań dla zakochania, nie ma długów do spłacenia. Tutaj, mamy do czynienia z czymś innym i po prostu szczęka wam opadnie, gdy się dowiecie o co chodzi! Kurcze ciężko mi to opisać nie zdradzając wiele, ale musicie przeczytać! ❤️

Podobało mi się, że autorka postawiła na coś świeżego i na coś czego nie było. To taki powiew świeżości i jeśli jesteście fankami takich klimatów, myślę że książka będzie dla was idealna! Zakochałam się w bohaterach, którzy byli tacy prawdziwi, nie papierowi. Ich problemy były również takie przyziemne i takie które mogą zdarzyć się na prawdę. Bądźmy szczerzy wariatów nie brakuje na tym świecie. Tak samo porwała mnie Wenezuela i ten jej klimat. Anett wykonała kawał dobrej roboty przy tej historii. Sprawiła, że moje serce waliło wiele razy że strachu, nie mogłam się doczekać kiedy dowiem się więcej i więcej. Nie mogłam jej po prostu odłożyć, gdy już zaczęłam czytać. To coś niesamowitego i cudownego! Polecam Wam całym sercem, bo wiem że rozkocha w sobie jeszcze nie jedno serduszko! ❤️ Polecam Wam gorąco!!!!!

Promień słoneczny oślepił mnie na chwilę, więc zasłoniłam oczy okularami przeciwsłonecznymi i wklepałam w Google Maps adres motelu.

– No to zaczynamy...



Za możliwość objęcia patronatem medialnym dziękuję serdecznie autorce i wydawnictwu. 

Kochana kawał dobrej roboty! Czekam na koleje twoje powieści! ❤️ Mnóstwa sukcesów, weny na kolejne książki i czasu na ich napisanie! Kocham!!!! ❤️ 

1 komentarz:

  1. Pięknie dziękuję ❤❤❤ cudowna recenzja😍😍😍 pozdrawiam, Anett

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger