piątek, 23 września 2022

Pasierbica gangstera. Vendetta - Monika Magoska-Suchar

 Każdego da się złamać, każdego da się zabić. I nie pomogą pieniądze czy władza, gdy upomni się o człowieka przeznaczenie. A ja jestem przeznaczeniem



Tytuł
: Pasierbica gangstera. Vendetta

Seria: Pasierbica gangstera (Tom 2) 

Autor: Monika Magoska-Suchar 

Tłumaczenie: -

Liczba stron: 380

 Liczba rozdziałów

 Gatunek: Literatura obyczajowa, romans 

Bohater: Chiara, Marco, Vittorio

Narracja: Pierwszoosobowa 

WydawnictwoKobiece/Niegrzeczne książki 

Data premiery: 01.08.2022

Ocena: 10/10

Tacy jak on nigdy nie rezygnują. Taka miłość zdarza się raz na milion.

Chiara zapłaciła wysoką cenę za uczucie, którym zapałała do niebezpiecznego gangstera - wbrew konwenansom, woli rodziny i dzielącej ich różnicy wieku. Czy w jej sercu znajdzie się miejsce na nową miłość?

Przekonana, że ukochany Fabio nie żyje, osamotnia i zmuszona do niechcianego związku – Chiara czuje, że nie ma już dla niej nadziei. Mimo to próbuje uwolnić się z siedziby samozwańczego dona rodu Candeloro. Nieoczekiwanie z pomocą przychodzi jej tajemniczy Vittorio. Jak wiadomo, nic nie łączy silniej niż wspólny wróg i vendetta, ale czy dziewczyna może zaufać temu niebezpiecznie pociągającemu mężczyźnie w masce? Dlaczego nowy sojusznik nie chce pokazać jej swojej twarzy? Czy teraz nic już nie powstrzyma krwawej wojny na pięknej Sardynii?

Chiara ani na chwilę nie może zapomnieć, że trafiła do brutalnego świata mafii, a mężczyźni, których tu spotyka, może nie są skorzy do okazywania uczuć, ale kiedy już kochają – kochają na śmierć i życie.

(Opis z Lubimy Czytać) 

Kimkolwiek był, czułam, że Vittorio Scorazzi zwiastował ogromne kłopoty dla rodziny Candeloro. Zastanawiałam się jedynie, co jego pojawienie się na Sardynii oznaczało dla mnie. Oby coś dobrego, bo limit doznanego przeze mnie zła już zdaje się na wyczerpaniu."

Drugi tom, emocjonującej i pełnej tajemnic historii, którą koniecznie musicie przeczytać!

Chiara to dziewczyna, która w swoim życiu przeszła przez piekło. Gdy wydawało się, że już wszystko będzie lepiej, jej świat legł w gruzach ponownie. Skazana na poniżenie i okropne traktowanie ze strony swojego męża, jest przekonana, że nic dobrego prócz jej fundacji jej nie czeka. Jednak wszystko zmienia się, gdy tajemniczy Vittorio zaczyna prowadzić swoją grę. Co jest jej celem i co ukrywa?

Akcja jak zwykle poprowadzona jest wartko. Nie ma czasu na nudę. Wydarzenia łączą się ze sobą w spójną całość, więc nie zgubimy się w nich.

Autorka pisze lekko, przyjemnie. Nie ma tu zbędnego lania wody, czy trudnych słów. Dialogi są naturalne, a sceny 18+ zrobione że smakiem.

Okładka jest piekna. W środku mamy rozdziały z perspektywy Chiary, Vittorio, a także Marco.

Autorka kolejny raz zabiera nas na Sardynię, gdzie dzieje się bardzo dużo. Wiele razy serce mało nie wyskoczyło mi z piersi, by za chwilę się zatrzymać. To co tu się dzieje przeszło moje najśmielsze oczekiwania. Po pierwszym tomie miałam ogromne wymagania i zostały one spełnione w 110 procentach!

Mamy tutaj mafie, ale autorka postawiła na całkiem fajny motyw mściciela. Kim jest Vittorio, do którego od razu poczułam miętę? Poturbowanym przez życie mężczyzną, który wprowadza w życie swój idealnie zakrojony plan. A czy, wszystko pójdzie zgodnie z nim? Musicie się przekonać.

Dla mnie jest to jedna z najlepszych książek mafijnych. Śmiało może konkurować z zagranicznymi autorkami. To co ty dostaniecie jest po prostu niesamowite! Ja jestem totalnie zakochana, oczarowana, a po zakończeniu pragnę 3 tomu na już! ❤️ Jesli szukacie książki mafijnej od której nie można się oderwać, po której się tuli książkę do siebie i chce się więcej i więcej, a wydarzenia długo żyją w waszej głowie to koniecznie po nią sięgnijcie! Polecam gorąco!


Za możliwość przeczytania dziękuję wydawnictwu 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger