poniedziałek, 29 kwietnia 2024

Domek nad potokiem - Katarzyna Michalak


Pomagała ludziom przez całe swoje życie, jak tylko mogła. Dziś ona, Jagoda Ciszek, potrzebuje pomocy i choć bardzo jej wstyd, o tę pomoc poprosi. 



Tytuł: Domek nad potokiem  

Seria 

Autor: Katarzyna Michalak 

Tłumaczenie: 

Gatunek: Literatura obyczajowa, romans 

Bohaterowie: Jagoda, Jaśmin vel Jane

Narracja: Trzecioosobowa/Pierwszoosobowa 

Liczba stron: 305

Liczba rozdziałów: -

Wydawnictwo: Znak 

Ocena: 9/10

Nie ponosisz porażki, gdy tracisz wszystko. Przegrywasz dopiero wtedy, gdy się poddajesz.

Jeszcze wczoraj Jagoda Ciszek była szczęśliwa. Miała urocze mieszkanie, dobrą pracę, pełne konto i mężczyznę, który kochał ją nad życie. Tak mówił. Wypadek odebrał jej zdrowie, a podły człowiek wszystko, co miała. Zdradzona i wyrzucona na ulicę, mogłaby się poddać, ale postanawia ten ostatni raz zawalczyć o swoje marzenia.

Nie rezygnuje nawet wtedy, gdy domek na leśnej polanie, który miał być spełnieniem marzeń, okazuje się ruiną. Nie zraża jej nawet to, że nie ma pieniędzy na chleb, a co dopiero na remont.

W życiu Jagody nagle pojawia się bratnia dusza, inny życiowy rozbitek, którego całym majątkiem są pracowitość, niezłomność i odwaga. Czy pewna tajemnica stanie się mostem, który połączy tych dwoje młodych ludzi, czy wręcz przeciwnie – przepaścią nie do pokonania?

(Opis z Lubimy Czytać)


Wiecie co? Wstyd trochę się przyznać, ale do moja pierwsza książka autorki. Nie wiedziałam czego się spodziewać. Ale nie sądziłam, że wydarzy się coś takiego!

Życie Jagody i Jaśmina nie było usłane różami. Z początku mieli wszystko, a potem nie mieli nic. Nic prócz determinacji. Tak oto ścieżki tych dwóch poturbowanych ludzi przecinają się magicznym sposobem w małej wsi. Ale czy determinacja i upór wystarczy, by przeżyć kolejne dni? A może Jagodę i Jaśmina połączy coś smeiecrj niż przyjaźń?

No powiem wam, że nie spodziewałam się tego, że ta książka będzie aż tak fajna! No super była! I się uśmiałam, bo przekomarzanie między Jagoda a Jasminem to totalny odjazd. I swoją drogą imię Jaśmin mi się bardzo podobało. No i też nie powiem smutno mi było niekiedy czytając, co takiego stało się w życiu tej dwójki. I kurcze ludzie potrafią być okrutni, podli i naprawdę aż się przykro robiło czytając te okropieństwa, które wyczynia mąż żonie!

"Domek nad potokiem" to pełna uroku, lekkości powieść, w której pachnie bzem, drewnianym domkiem, potokiem, słońcem, a przede wszystkim miłością. A ta rodzi się powolutku. Niespiesznie. To otulajaca, wciągająca historia, gdzie szczęście stoi tuż za rogiem. Wystarczy wyciągnąć po nie ręce. Ja jestem zauroczona! To moja pierwsza, ale z pewnością nie ostatnia książka autorki. Polecam!

Współpraca reklamowa z wydawnictwo Znak 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger