środa, 29 grudnia 2021

Gwiazdka pełna życzeń - Klaudia Bianek

 Łatwo zapomnieć, jak to jest być szczęśliwym.



Tytuł:
Gwiazdka pełna życzeń 
Seria:  Najcenniejszy podarunek (Tom 2)
Autor: Klaudia Bianek
Tłumaczenie:  -
Liczba stron: 320
Liczba rozdziałów: 15
Gatunek: Literatura obyczajowa, romans
Bohater: Oliwia
Narracja: Pierwszoosobowa
Wydawnictwo:  we need ya
Data premiery: 14.10.2020
Ocena: 10/10



Kontynuacja "Najcenniejszego podarunku" - drugi i OSTATNI tom tej świątecznej dylogii!
Opowieść, która roztopi najtwardsze serca!
Klaudia Bianek wie, jak sprawić, by święta ponownie stały się magiczne.
Te święta miały być wyjątkowe. Szczęście wreszcie uśmiechnęło się do Oliwii i ostatni rok odmienił jej los nie do poznania. Jeszcze nigdy nie czuła się tak bezpieczna i kochana. Życie jednak potrafi być przewrotne. Teraz, w jednej chwili, czas stanął w miejscu, a świat dziewczyny zatrzymał się w najgorszym możliwym momencie. Czy upragniona Gwiazdka przyniesie ukojenie? Czy jedno wypowiedziane szeptem życzenie przywróci ducha świąt? Przepiękna historia, którą możesz czytać cały rok! 
(Opis z Lubimy Czytać)

Przyjęłam pozycję obronną, bo bałam się, że za moment zrani mnie tak bardzo, że nie będę w stanie się podnieść. 

Uwielbiam tę dylogię 🥰 kiedy sięgałam po 1 tom, nie wiedziałam, że tak przepadnę! A jego zakończenie sprawiło, ze musiałam poznać dalsze losy Oliwii i Oskara.

Oliwia to dziewczyna, która nie miała zbyt łatwego zycia. Jej matka wyjechała za chlebem za granicę i obiecała wracać. Jednak nie zawsze obietnice jest się w stanie spełnić. Pozostawiona z ojcem, który zaczął zaglądać do kieliszka i siostrą, która się buntuje, musiała radzić sobie praktycznie sama. Oparciem okazała się rodzina z przeciwka. Do tego między nią a synem sąsiadów wywiązała się silna więź. Teraz bohaterowie są już rok od wydarzeń z Najcenniejszego podarunku. Żyją spokojnie, ale tuż przed świętami ich życie znów zacznie się zmieniać. Czy na lepsze? Tego musicie się sami dowiedzieć.

Autorka pisze lekko, przyjemnie. Nie ma zbędnego lania wody, trudnych słów. Dialogi są naturalne, nie wymuszone.

Akcja toczy się swoim wyważonym rytmem, który nie pędzi, ani się nje wlecze. Wydarzenia łączą się ze sobą w całość, więc w niczym się nie zgubimy. 

Okładka jest przepiękna, cudowna i ma taki klimacik w sobie. W srodku mamy podział na rozdziały z perspektywy Oliwii. 

Powieść Klaudii Bianek ma w sobie wiele emocji. Będziemy się uśmiechać, ale zrobi nam się przykro, czy po prostu będziemy zdenerwowani. 

Na kartach książki najdziemy nie tylko miłość, przygotowania do świąt, ale także samotność czy chęci naprawienia tego co zostało wiele lat temu zrujnowane. Powiem wam, ze sama na miejscu Oliwii czy Basi zachowała się tak samo. Nie chcę za wiele tu zdradzać, ale naprawdę aż mnie trzęsło jak można być takim wyrachowanym i patrzeć tylko na siebie, a mieć gdzieś uczucia innych.

Naprawdę wiele się tu dzieje. Nie nudzimy się ani przez moment, a z bohaterami zżyłam się ogromnie. Już mi ich brakuje i wiem, ze kiedyś wrócę do tej historii. To piękna, wzruszająca i bardzo świąteczna książka. Więc jeśli takiej szukacie, to koniecznie zaopatrzcie się w oba tomy. I najważniejsze! Trzeba je czytać po kolei. Serdecznie Wam polecam!


Wiesz, też chciałam iść na studia (...) ale tak się składa, że musiałam zrezygnować z własnych marzeń, żeby zająć się Baśką i pomóc tacie, który popadł w alkoholizm z tęsknoty za tobą

Dziękuję mojej niezawodnej Ani z bloga     W oceanie słów za tę cudowną książkę 🥰

1 komentarz:

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger