środa, 24 sierpnia 2022

Black nights - E. J. Arosh

 Czasem nie zależy mi,żeby się zatrzymać,iw takich momentach jest mi wszystko jedno,co się ze mną stanie”




Tytuł: Black Nights

Seria:  Black Nights (Tom 1, część 1) 
Autor: E. J. Arosh
Tłumaczenie:  
Liczba stron: 296
Liczba rozdziałów:
Gatunek: Literatura obyczajowa, romans 
Narracja: Pierwszoosobowa 
Wydawnictwo: WasPos 
Data premiery: 17.05.2022

Ocena9/10

Aurora Black jest gwiazdą rocka. Prawdopodobnie powinna być szczęśliwa i wdzięczna, bo nie każdemu udaje się utrzymać na wyboistej drodze do wiecznej sławy, ale… Nic z tego. Zamiast mieć poczucie spełnienia, Aurora cierpi na depresję i coraz częstsze napady paniki. Sytuacji nie poprawia fakt, że ma też problemy, o których bardzo nie lubi myśleć, za to z wielką wprawą stosuje metodę polegającą na ich zapijaniu.
Jedna dziwna noc powoduje, że ta niesforna dziewczyna dostaje drugą szansę i obiecuje zadbać o siebie. Co tu dużo mówić… Aurora naprawdę kiepsko radzi sobie z dotrzymywaniem obietnic. Być może nie wszystko jest jednak stracone, zwłaszcza że pojawia się mężczyzna dostrzegający coś więcej niż jej uroda, sława i trudny charakter. 

(Opis z Lubimy Czytać) 

Znowu jestem królową życia i mam wrażenie, że nad wszystkim panuję”


Dziś kilka słów o książce, która wywołuje mnóstwo emocji.

Aurora jest wokalistką świetnego zespołu rockowego. Można powiedzieć, że ma wszystko. Niestety cierpi na depresję, którą próbuje zatuszować uzależnieniem, które w konsekwencji przekłada się na jej zdrowie. Nie chcę jednak pomocy i mimo zapewnień, że się zmieni nic takiego się nie dzieje. Z pomocą przychodzi jej pewien mężczyzna. Ale czy uda jej się w porę zapobiec katastrofie? 

Styl autorki jest lekki, przyjemny. Opisy są zwięźle, a dialogi naturalne. 

Akcja toczy się swoim rytmem. Nie pędzi, ani się nie wlecze. Wszystko łączy się ze sobą w całość, więc się nie pogubimy w lekturze. 

Okładka jest piękna i przyciąga wzrok. 

Powiem wam, że tak cholernie smutno mi było czytając tę książkę. Autora to taka pogubiona dziewczyna, której bardzo mi było żal, którą miałam ochotę przytulić. Straszne co używki robią z człowiekiem. Ale też i depresja. To choroba, która dotyka coraz więcej osób. Nie ważne czy mamy wspaniały zespół, odnosimy sukcesy czy jesteśmy szarymi człowiekami na etacie. Każdy ma coś, co w końcu wybucha i przychodzi poddanie się.

Uwielbiam czytać o członkach zespołów muzycznych. Tutaj przeniosłam się do tego świata w blasku fleszy, ale i do zakulisowego pokoju, gdzie poznałam bliżej Aurorę. Jak na gwiazdę rocka przystało była Niegrzeczna 😁 choć powinna mnie denerwować, gdzieś tam myślę ja rozumiałam i naprawdę polubiłam. Wątek miłosny również tu znajdziemy, ale jest on takim dodatkiem i nie przysłania tego co jest głębsze. Problemów Aurory,co myślę jest również plusem. 

Ta książka wywołuje naprawdę masę emocji. Nie ma w niej miejsca na nudę. To książka o problemach które każdy z nas może mieć. Która pokazuje, że warto otworzyć się na pomoc. To historia o walce o siebie, swoje lepsze jutro. 

"Black Nights" to książka ze słodką okładką i do szpiku prawdziwą, bolesną historią w środku. Polecam.


Zerkam na niego powoli i zamieram. Ma niesamowite, wielkie, jasnozielone oczy, otoczone czarnymi, długimi rzęsami. Ciemne, poskręcane w loki włosy spadają mu na ramiona. Jest blady, szczupły i wysoki. Ma mroczną urodę, która przyciąga wzrok i oszałamia.”


Dziękuję wydawnictwu za możliwość przeczytania. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger