środa, 10 sierpnia 2022

Królestwo ciała i ognia - Jennifer L. ARMENTROUTH

Uśmiechnęłam się lekko i zatonęłam w jego uścisku, w cieple jego ciała. I pozwoliłam sobie na jeszcze jedno. Pozwoliłam sobie cieszyć się tym.


Tytuł: Królestwo ciała i ognia 

Seria:  Blood and Ash (Tom 2) 
Autor: Jennifer L. Armentrout
Tłumaczenie:  
Liczba stron: 600
Liczba rozdziałów: 44
Gatunek: Fantastyka 
Bohater: Poppy 
Narracja: Pierwszoosobowa 
Wydawnictwo: You&Ya
Data premiery: 29.06.2022

Ocena: 9/10

Wszystko, w co wierzyła Poppy, okazuje się wierutnym kłamstwem. Mężczyzna, którego pokochała, skrywa mroczną tajemnicę. Samotna wśród ludzi, którzy postrzegają ją jako symbol znienawidzonego królestwa, zastanawia się, kim jest, gdy nie chroni jej welon Panny.

Mroczny. Książę Atlantii. Casteel Da'Neer. Dziewczyna wie, że nie należy mu ufać, nawet jeśli on potrzebuje jej całej i zdrowej, a ona potrzebuje jego, by odnaleźć brata.

Sojusz z Casteelem wiąże się jednak z ryzykiem. Jego kłamstwa uwodzą równie silnie jak dotyk, kusi ją każdym słowem, uświadamia, jak mało wie o sobie samej. I ma wobec niej plany. Takie, które mogłyby przynieść jej ogromną przyjemność, ale też niewyobrażalny ból. Czy Poppy okaże się zbyt lekkomyślna, zbyt spragniona niezależności, by oprzeć się tej pokusie?

(Opis z Lubimy Czytać)

-Niektóry twierdzą, że cierpliwość jest cnotą.

-A niektórzy zasługują na cios pięścią.



Styl autorki jest lekki, przyjemny. Opisy są zwięźle i pozwalają wczuc się w czytany tekst. Dialogi są naturalne i nawet znajdziemy sceny 18+. 

Akcja toczy się swoim rytmem. Nie wlecze się, ani nie pędzi. Wszystko dzieje się w kolejności, więc nie pogubimy się w wydarzeniach. 

Okładka jest piękna i podoba mi się bardziej niż ta z pierwszego tomu 🙈. W środku mamy podział na rozdziały, które nie są zbyt długie, przez co można odłożyć książkę w dogodnym dla siebie momencie. 

Poppy jest panną, to znaczy że nosi maske i nie może rozmawiać z każdym. Ale nie jest też tak grzeczna jakby się mogło wydawać, bo dziewczyna potrafi się bić czy wymykać ze swojej komnaty. Wszystko się jednak zmienia. Teraz przebywa w zamku Casteela, który jest niebezpiecznym mężczyzną. Czy wejdzie z nim w układ, by odzyskać tego na kim jej najbardziej zależy? 

Tak wiele chciałabym powiedzieć, ale nie mogę odebrać wam frajdy z przeczytania tej lektury! Dlatego w skrócie postaram się nakreślić to co najważniejsze. 

Jak wiecie uwielbiam pióro autorki i tym razem bawiłam się po prostu świetnie. Wiele razy serce mało nie wyleciało mi z piersi, lub wręcz przeciwnie, prawie się zatrzymało. Nie brakuje tu więc akcji i emocji, w których budowaniu Jenn jest naprawdę dobra. 

Relacja Poppy i Casteela jest tak wybuchowa, ale przy tym magnetyczna i przyciągająca czytelnika. Czekałam na wybór Poppy, co zrobi, jak się zachowa. Zżyłam się z tą książką do tego stopnia, że na myśl o bohaterach się uśmiecham. Zakończenie natomiast sprawia, że chcemy tom 3 na już! W tym jeszcze nie wiele się wyjaśnia i mamy niedosyt, także mam nadzieję, że trzeci tom będzie u nas szybko dostępny! 

Pamiętacie, że drugi tom trzeba czytać po pierwszym, ponieważ wydarzenia z "Królestwo ciała i ognia" są bezpośrednią kontynuacją "Krwi i popiołu". Ja wam polecam oba te tomy z całego serducha! ❤️ 

Książkę kupicie w Księgarni Tania Książka Królestwo ciała i ognia

Kategoria Fantasy w Księgarni Tania Książka 

Chciałem być twoim pierwszym wszystkim. Pocałunkiem. Dotykiem. Rozkoszą.

1 komentarz:

  1. Bardzo chcę niedługo przeczytać tę serię, już nawet mam na swoich półkach :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger