poniedziałek, 28 marca 2022

Drive me wild - Melanie Harlow

[...] Mimo to dałam się omamić potencjalnej możliwości, bo w głębi serca byłam taka, jak podsumował mnie Griffina - byłam małą dziewczynką, która chciała wierzyć w bajki. 


Tytuł
: Drive me wild 

Seria: Bellamy Creek (Tom 1)

Autor: Melanie Harlow 

Tłumaczenie:  Agnieszka Wyszogrodzka - Gaik

Liczba stron: 340

Liczba rozdziałów: 24

Gatunek: Literatura obyczajowa, romans 

Bohater: Blair, Griffin

Narracja: Pierwszoosobowa 

Wydawnictwo: Niegrzeczne książki 

Data premiery: 23.03.2022

Ocena: 10/10


Drive Me Wild” to pełna humoru i ciepła historia o pozytywnym przesłaniu – zawsze można odmienić swoje życie i znaleźć prawdziwą miłość!

Całym światem zrzędliwego i nieprzystępnego Griffina jest drużyna baseballowa, podupadający warsztat samochodowy oraz rodzina, która uwielbia się wtrącać w jego sprawy.

Blair uwolniła się od toksycznej rodziny i pragnie rozpocząć wszystko od nowa. Choć ma problemy finansowe, zepsuł jej się samochód, a do tego nie może liczyć na niczyje wsparcie, przepełnia ją optymizm i ufność wobec ludzi. Kiedy niespodziewanie pojawia się w miasteczku w nietypowej stylizacji, na którą składają się suknia balowa i tiara, burzy spokój Griffina. Mechanik udziela Blair pomocy i proponuje, by wprowadziła się do niego na trzy tygodnie – tyle zajmie naprawa jej auta.

Ona pochodzi z bogatego domu i przywykła do życia księżniczki, ale ON zdecydowanie nie przypomina księcia z bajki. Czy między tym dwojgiem może rozwinąć się prawdziwa miłość?

„Drive Me Wild” to powieść idealna dla fanek romansów o przyciąganiu przeciwieństw!

(Opis z Lubimy Czytać) 


Nie mogłabym prosić o lepszy start w nowym życiu. [...] 

Blair uwielbia piec. To jej hobby, któremu w sekrecie się poddawała. W sekrecie, ponieważ jej rodzice byli przeciwni jej pasji. Widzieli ją na ślubnym kobiercu z potentatem, tylko dlatego by uratować ich od bankructwa. Dziewczyna nie zamierzała poddać się tej woli i chciała rozpocząć nowe, lepsze życie. Postanowiła wyjechać, a podczas podróży skręciła do innego miasteczka, by tam skosztować najlepszej szarlotki. Zamiast wypieku, wpadła na uroczego mechanika, który pomógł jej z samochodem i dał schronienie. 

Griffin prowadzi rodzinny interes przekazywany z dziada pradziada. Niestety jego warsztat przeżywa teraz trudności, bo pojawił się konkurencyjny zakład. Gdy przypadkowe spotkanie z Blair owocuje kilkoma pomysłami na zyskanie klientów, zgadza się. Ale czy tylko interesy ich połączą? 

Styl autorki jest lekki, prxykemnue. Nie ma zbędnych opisów, dialogi są naturalne, a sceny 18+ są zrobione ze smakiem. 

Akcja toczy się swoim idealnym rytmem. Wydarzenia łączą się ze sobą w całość, więc nie zgubimy się w fabule. 

Okładka jest świetna i bardzo pasuje mi ten pan na Griffina. W środku mamy podział na rozdziały z obu perspektyw, więc poznajemy bohaterów dokładnie. 


 Kocham książki Melanie, więc obok tej nie mogłam przejść obojętnie. Gdy tylko rozpakowałam przesyłkę, zrobiłam kawkę i zaczęłam ją czytać. Ponad połowę pochłonęłam nie mal na raz. Nie mogłam się od niej oderwać, a po skończeniu tuliłam ją jeszcze długo.

Ta książka jest tak urocza, pełna emocji, ale nie brak w niej trudnych tematów. Autorka zabiera nas do świata, gdzie los rządzi bohaterami. Poznanie się Blair i Griffina było niecodzienne, ale miało w sobie magię. Rozumiałam głównego bohatera, jego rozterki i chęć samotności, by więcej nie cierpieć. Za to Blair była taką kochaną gadułą, trochę nieporadną w świecie, w którym przyszło jej się znaleźć. Księżniczka i mechanik, tak ich nazywałam i myślę idealnie to tutaj pasuje.

Jestem zachwycona tą powieścią. Autorka pokazała nam, że czasem warto zaufać sercu, odtworzyć się na coś nowego i dać szansę szczęściu. Bo każdy na nią zasługuje, nie ważne jak wiele cierpienia zaznał w przeszłości. Liczę, że książki autorki będą wydawane u nas częściej, bo zachwycają! Są piękne, zrobione ze smakiem, wyczuciem i spora dawką miłości. Są idealne dla każdej kobiety i z całego serducha wam ją polecam! Nie zawiedziecie się! ❤️

Mówię w trzech językach, a mimo to nie wiem, do czego zmierzasz. 


Książka dostępna w księgarni Tania Książka : "Drive me wild


Kategoria: Literatura obyczajowa w księgarni Tania Książka 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger