środa, 30 marca 2022

Chce Ci zaufać - Daria Rajda


Gdy mąż przy­znał mi się do zdra­dy, a na­stęp­nie wy­szedł, byłam pewna, że go­rzej już nie bę­dzie. Nie do­ce­nia­łam losu i jego prze­wrot­no­ści – bo­wiem za­wsze może być prze­cież go­rzej.



Tytuł
: Chcę Ci zaufać 

Seria

Autor: Daria Rajda 

Tłumaczenie:  - 

Liczba stron: 340

Liczba rozdziałów: 24

Gatunek: Literatura obyczajowa, romans 

Bohater: Natalia

Narracja: Pierwszoosobowa 

Wydawnictwo: WasPos 

Data premiery: 23.03.2022

Ocena: 6/10


Co byś zrobiła, gdyby mąż wyznał Ci zdradę tuż po tym, gdy uprawiał z Tobą seks?

Natalia, pomimo późnej pory, postanawia odwiedzić przyjaciółkę, jednak ostatecznie nigdy do niej nie dociera. Po drodze jest świadkiem zdarzenia, którego zdecydowanie nie powinna była ujrzeć. Choć kobieta od razu się wycofuje, ktoś i tak podąża jej śladem. Z opresji ratuje ją tajemniczy, przystojny nieznajomy. Adrian jednocześnie przeraża, intryguje i pociąga dziewczynę. Ponadto sprawia wrażenie, jakby doskonale wiedział, co tak naprawdę wydarzyło się tamtej nocy. Kim jest mężczyzna? Jaki ma cel, pomagając Natalii? Czy może być jednocześnie dobrym i złym facetem?

(Opis z Lubimy Czytać) 


Odszedł,a ja miałam w zasadzie dwa wyjścia. Rozpaść się bezpowrotnie na miliardy drobnych kawałków lub napisać swoje życie na nowo. Lecz nie do końca mogłam pojąć, jak pisać piórem, w którym zabrakło atramentu. 

Natalia dowiaduje się, że jej mąż ją zdradza. Pozwala sobie na chwilę żalu, jednak bierze się w garść i postanawia iść do przyjaciółki. Jednak w drodze do jej mieszkania, widzi coś, czego nie powinna. Gdy zbiry zaczynają ją gonić z pomocą przychodzi motocyklista, z pomocą którego ucieka. Mężczyzna jest tajemniczy i dziewczyna wyrzuca sobie, że poszła z nieznajomym. Splot wydarzeń sprawia, że znów na siebie wpadają. Kim on jest? I co takiego Natalia zobaczyła i jak to odbije się na jej życiu? 

Styl autorki jest prosty. Nie ma trudnych słów, dialogi są naturalne, jednak opisów jest za wiele jak dla mnie. 

Akcja toczy się swoim rytmem. Nie pędzi. Wydarzenia łączą się ze sobą, więc się nie zgubimy. 

Okładka jest przepiękna! Bardzo mi się podoba. W środku mamy podział na rozdziały. 

Po książkę sięgnęłam ze względu na okładkę. Mam do niej pewien sentyment i przygotowałam się na coś mega dobrego. To, co dostałam nie do końca było tym, czym myślałam, że będzie. Mamy tu do czynienia z mafią, niebezpieczeństwem, tajemnicami, intrygami, poszukiwaniami. 

Książka sama w sobie nie była zła. Wręcz przeciwnie działo się tutaj wiele, nie raz serce biło mi szybko, a zdenerwowanie odczuwałam każdym kawałkiem ciała. Ale.jest jedno małe ale, a raczej spore ale. Opisy. Jak dla mnie było ich za dużo. Można było sobie wszystko  wyobrazić, ale jak dla mnie było za wiele, a dialogów za mało. Wolę dyskusje bohaterów niż obszerne opisy i ich myśli. Tutaj łapałam się na tym, że czasem coś się nie kleiło i czytałam dwa razy to samo zdanie. 

Natalia to twarda babka. Po bombie jaką jest zdrada męża pozwala sobie na chwilę słabości, ale to tyle. Późniejsze wydarzenia spychają to co ją spotkało na dalszy plan. Choć to niebezpieczne, nie poddaje się nim nie pozna prawdy. Ale czy coś może ją dobić?

Książka może się spodobać osobom, które lubią dłuższe opisy, ale i emocjonujące wątki. Bo mimo iż książka mi się dłużyła, to były momenty, gdzie naprawdę włos się na głowie jeżył.


-albo jesteś dobrym, albo złym człowiekiem, to proste.

-Jestem kimś pomiędzy, Nat. 

Za możliwość przeczytania dziękuję wydawnictwu 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger