wtorek, 8 listopada 2022

This girl - Colleen Hoover


Nie ma sensu rozmyślać o tych wszystkich "co by było gdyby".


 


Tytuł: This girl 

Seria: Slammed  (Tom 3)

Autor: Colleen Hoover 

Tłumaczenie:  

Liczba stron: 344

Liczba rozdziałów: 32

Gatunek: Literatura młodzieżowa 

Bohater: Will 

Narracja: Pierwszoosobowa 

Wydawnictwo: W. A. B 

Data premiery: 28.09.2022 (Wydanie III) 

Ocena: 10/10


Ostatni tom uwielbianej serii „Slammed“! Poznaj zakończenie historii pierwszej pary powołanej do życia przez Colleen Hoover. Miłość Layken i Willa wytrzymała najtrudniejsze życiowe okoliczności, młodzi są już małżeństwem i zaczynają czuć się bezpiecznie w związku. Layken rozkoszuje się ich nowym wspólnym życiem, chce wiedzieć wszystko o swoim mężu, chociaż Will daje jasno do zrozumienia, że ??woli zachować bolesne wspomnienia z przeszłości dla siebie. Mimo to nie może oprzeć się prośbom żony, więc zaczyna opowiadać swoją stronę historii, ujawniając po raz pierwszy najintymniejsze uczucia i myśli. Przywołując zarówno dobre, jak i złe chwile oraz dzieląc się kilkoma szokującymi wyznaniami. Ich przyszłość zależy od tego jak poradzą sobie z przeszłością, sięgnij po ostatnią odsłonę uwielbianej serii „Slammed“. „FENOMENALNA. Śmieję się. Płaczę. Trzęsę się. To było idealne. Każda linia była idealna. Piękna. Zapierająca dech w piersiach. Nie do odłożenia.“ Aestas Book Blog, Goodreads „Colleen Hoover nigdy nie zawodzi. I po raz kolejny udowodniła, że ??to stwierdzenie jest słuszne. This girl była idealnym ostatnim rozdziałem wspaniałej serii, która na zawsze pozostanie na mojej półce ulubionych wszech czasów.“ Debra, Goodreads „Colleen Hoover wystrzeliwuje talent z palców i emocje ze słów. Nie mogłam prosić o lepsze zakończenie serii, której nigdy nie chciałam skończyć.“ Tough Critic Book Reviews, Goodreads

(Opis z Lubimy Czytać)


Miłość i nienawiść mimo swojej przeciwstawnej natury, są uczuciami wypływającymi z namiętności.

Kocham Colleen Hoover - tak mogę to śmiało przyznać. Kocham twórczość tej kobiety, która przejmuje, zmusza do refleksji i po prostu jest czymś niesamowitym. Każda książka jest swego rodzaju dobrą radą na wszystko, niezależnie od tego czy dane zagadnienie dotyczy nas teraz, czy w przyszłości. Czasem wystarczy drobne zdanie, słowo, a oddziałuje na nasze emocje, całe życie.

   Ta dziewczyna jest spojrzeniem Willa na wydarzenia, które miały miejsce w pierwszym tomie. Will opowiada Lake jak się czuł, dlaczego tak się zachowywał. Ale pokazuje nam też wydarzenia z życia Willa, przez które stał się tym człowiekiem, jakiego mieliśmy szansę poznać. To dobrze skonstruowana ostatnia część czegoś niesamowitego. Tak ja każdą książkę będę chwalić i mówić, że jest niesamowita! :D

    Akcja była cudowna. Podzielona na teraźniejszość i przeszłość. Z łatwością można było odnaleźć się w świecie bohaterów. Dialogi były tak skonstruowane, że siłą rzeczy trzeba było przejść do przeszłości by wyjaśnić pewne niedomówienia. Na prawdę autorka zrobiła coś zasługującego na uznanie.

    Bohaterów za dużo to nie było w tej części bo tylko Lake i Will rozmawiający ze sobą. Ale w nawiązywaniu do starszych wydarzeń pojawiała się matka Lake, Gavin czy Eddie, którzy nadawali historii znaczenia. Każdy bohater był dobrze wykreowany i zasługuję na moją pochwałę :) Uwielbiam tych ludzi!

    Styl niczym mnie nie zraził. Był lekki, przyjemny, co powodowało, że czytało się na prawdę z prędkością światła.

    Okładka jest taka sama jak dwóch poprzednich tomów.  Są to moje nowe ulubione okładki ;D

     Powiem Wam, że miałam kryzys książkowy spowodowany dużą ilością ciągle napływających zewsząd książek, ale dzięki tej powieści oprzytomniałam trochę i stwierdziłam, że to dobrze mieć tyle nowych domowników bo te tomiszcza to jest to co kocham. I mimo, że czasem mam na nie focha nie opuszczę ich choćby nie wiem co. Każda wnosi coś do naszego życia. Nie ważne czy jest to mała rada czy porządny kopniak w 4 litery zawsze w książkach doszukuję się głębi i w tej serii ją znalazłam. Nauczyłam się doceniać to co mam w takiej postaci jaką miałam szansę dostać bo nie każdemu jest dane życie usłane różami, a do happy endu trzeba czasem ciężkiej i żmudnej drogi.

Książka porusza, bawi i daje sporo do myślenia. Czasem takie historie mogą się przydarzyć każdemu, ale nie wiadomo jakbyśmy reagowali w takiej sytuacji.

    Polecam każdemu bez wyjątku. Jest to powieść, która może Was w sobie rozkochać tylko wystarczy dać jej szansę! :)

Granica nie jest już tak wyraźnie nakreślona. Nic nie jest już czarno-białe. A ja zaczynam być całkiem pewien, że szary stał się właśnie moim ulubionym kolorem.

Za możliwość przeczytania dziękuję serdecznie wydawnictwu 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger