sobota, 31 grudnia 2022

Podsumowanie roku 2022!


 Dzień dobry!

Witam się dziś z wami sylwestrowo czyli w sumie tak jak co roku, by podsumować mijający rok i podzielić się planami na przyszły. Gotowi?

Blog i Instagram:

Opublikowałam 118 postów, z czego wszystkie były recenzjami. Dzieliłam się z wami dobrymi jak i średnimi książkami, jednak zawsze było szczerze. Blog trochę zaniedbałam i potraktowałam go w tym roku jak taki notatnik, a więcej zaangażowania w wasze posty przelałam na instagram, gdzie było mnie zdecydowanie więcej. Jednak nie rozstane się z blogiem i dziękuję pięknie tym, którzy tam wchodzą,czytają i komentują. Wiele to dla mnie znaczy! ❤️

Czytelniczo:

Przeczytałam ponad 100 książek, z czego tych gorszych było tylko kilka, więc jak na taki wynik jestem mega zadowolona. Choc trochę mi smutno, że te zawody były książkami świątecznymi, no bo nie każda okazała się super. Znam już trochę siebie, swój gust i wiem po co sięgać, by się nie rozczarować. Do tego udało mi się wyczytać kilka tytułów zalegających na moich półkach, a nie tylko nowości 2022 roku, z czego bardzo się cieszę.

Najlepszej książki nie potrafię wskazać, bo moich zachwytów nad książkami, było sporo, więc zapraszam do opublikowanych postów. Na pewno polecam Wam książki utalentowanych dziewczyn z Grupy Literackiej Force oraz Corinne Michaels, Cory Reily, Colleen Hoover. 

Najgorszą książką tego roku była "Rodzina Monet. Skarb".

Prywatnie i wydawniczo:

W tym roku działo się sporo. Nie wiem nawet jak w tym wszystkim udało mi się tyle poczytać, ale to chyba znaczy, ze jakaś tam organizacja u mnie jest 😂

Wydałam "Miłość jak czekolada" czyli ksiszke, którą publikowałam na Wattpadzie pod nazwą "Fabryka uczuć" i udało mi się zamknąć dwie z trzech rozpoczętych książek. Mam nadzieję, że już niedługo je wam przedstawię. Na pewno w przyszłym roku znów wydam książkę świąteczną. Ubiegłoroczna nadal cieszy się waszym sporym zainteresowaniem, za co jestem ogromnie wdzięczna, bo wydałam ją sama. "Miłość na święta" Dostępna jest na legimi, więc zachęcam do czytania. 

Nie przedłużając dziękuję wam za ten rok, dziękuję za wasze zaangażowanie, komentarze, miłe słowa. To naprawdę wiele dla mnie znaczy! I pomaga mi brnąć dalej 😁 w przyszłym roku czeka nas mnóstwo wspaniałych premier książkowych i już nie mogę się doczekać, by wam o nich opowiadać! Zatem do zobaczenia już niebawem! ❤️

Szczęśliwego Nowego Roku! ❤️

Życzę Wam dużo zdrowia, uśmiechu, miłości i spełnienia marzeń! ❤️

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger