poniedziałek, 25 kwietnia 2022

Verity. Coraz większy mrok - Colleen Hoover


Potrafimy oddzielić rzeczywistość od zmyślenia i mamy poczucie, że żyjemy w obu tych światach,ale nigdy w obu jednocześnie.



Tytuł
: Verity. Coraz większy mrok 

Seria: - 

Autor: Colleen Hoover 

Tłumaczenie: Piotr Grzegorzewski 

Liczba stron: 311

Liczba rozdziałów: 25

Gatunek: Thriller psychologiczny 

Bohater:  Lowen

Narracja: Pierwszoosobowa

Wydawnictwo: Otwarte

Data premiery: 04.04.2022 (wydanie II) 

Ocena: 10/10

Pierwszy thriller psychologiczny autorki, która porwała miliony czytelników

Verity Crawford, sławna autorka thrillerów, zostaje sparaliżowana wskutek tragicznego wypadku. Jej mąż zatrudnia pisarkę Lowen Ashleigh, by dokończyła bestsellerową serię książek chorej żony.

Podczas przygotowań do pracy w posiadłości Crawfordów Lowen w stosie notatek znajduje niepublikowany dotąd materiał. Tekst, który miał na zawsze pozostać tajemnicą, okazuje się wstrząsającą spowiedzią Verity.

Odkrywając sekrety autorki, Lowen coraz bardziej pogrąża się w mroku i niebezpiecznie zbliża do jej męża Jeremy’ego. Aż w pewnym momencie staje się częścią życia Crawfordów, jeszcze bardziej niepokojącego niż thrillery Verity...

Szokująca opowieść o małżeństwie, obsesji i manipulacji.

(Opis z Lubimy Czytać)

Czasami wracam pamięcią do wieczoru, gdy poznałam Jeremy'ego, i zastanawiam się, co by było, gdyby nasze oczy się nie spotkali. Czy moje życie potoczyłoby się inaczej? 

Styl autorki uwielbiam. Piszę lekko, przyjemnie. Nie ma trudnych snów, czy długich opisów. Dialogi są naturalne, a sceny 18+ dobrze zrobione. 

Akcja powieści toczy się swoim rytmem które nie spieszy, ani się nie wlecze. Wszystko idealnie łączy się ze sobą, więc nie zgubimy się w wydarzeniach. 

Okładka wznowienia jest świetna i dużo bardziej podoba mi się od wydania pierwszego. W środku mamy podział na rozdziały. 

Lowen to młoda kobieta, pisarka. Niestety kobieta ma problemy finansowe, więc gdy pojawią się opcja napisania trzech ostatnich tomów bestsellerowej serii, zgadza się. Udaje się do domu Verity, która po wypadku samochodowym nie jest już tą samą kobietą. Ma przejrzeć jej notatki i wrócić do domu, by tam dokończyć pracę. Jednak rzeczywistość jest zupełnie inna. Podczas poszukiwań w jej gabinecie znajduje jej autobiografie. To co przeczyta wstrząsa nią. Sprawia, że ma dziwne uczucie przebywając w tym wielkim domu. Ale za to zbliża się do męża Verity. Co z tego wyniknie? I gdzie leży prawda? 

Powiem wam, że tak pokręconej książki to ja już dawno nie przeczytałam. Zrobiła mi z mózgu papkę. Dosłownie. Dłuższy czas po przeczytaniu ostatniego zdania siedziałam i zastanawiałam się "Co tu się odwaliło?". Na samą myśl serce wali mi jak młotem. I to jest coś niesamowitego! Pokochałam tę pochrzanioną książkę od pierwszej do ostatniej strony. Tylko to zakończenie. Jest zawiłe i powiedziałabym otwarte. Każdy z nas może wybrać co było prawdą, a co nie. 

Autobiografia Verity jest tak przerażająca, mroczna, jeżąca włosy na głowie. Jednak z drugiej strony możemy wejść do głowy szalonej kobiety i zobaczyć co w niej siedzi. Ale także gdzieś żyją takie osoby, więc jakby ta świadomość jest dla mnie tym bardziej straszna! Czytałam i nie dowierzałam jak można być takim nieczułym, pozbawionym instynktu wariatem. 

Książka dostarcza tak wielu emocji. Ani na chwilę nie będziecie się przy niej nudzić, to wam gwsrsntuje. Jeśli Czytaliście książki Colleen, to ta jest zupełnie inna. Nie ma w niej słodkiej, czułej strony. Tu jest bardziej mrocznie, strasznie. Jednak jest ta magia jaką rozstacza pióro autorki. Ja jestem zadowolona z lektury i wam polecam! ❤️ 

- [...] Ten dowcip śmieszy, bo w cale nie jest śmieszny. 

- Nie na tym polegają dowcipy. [...] 

Książka dostępna jest w Księgarni Tania Książka "Verity. Coraz większy mrok"

Książkę znajdziecie również w kategorii Kryminały i sensacja



1 komentarz:

  1. Bardzo mi się podobało! Ogólnie książki Hoover uwielbiam, wiadomo, niektóre są lepsze inne gorsze, ale nie spotkałam jeszcze takiej, która pozostawiłaby po sobie niesmak

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje do dalszego działania.
Pozostawiajcie w komentarzach linki do Waszych blogów, na pewno każdy odwiedzę i pozostawię po sobie ślad.

Szukaj na tym blogu

Copyright © Z miłości do książek , Blogger